Fustra
Onko täällä ketään, joka olisi kokeillut fustraa? Kävin näytetunnilla ja tuli sellainen olo, että tehokasta on ja ohjaajankin kanssa synkkaisi, mutta hinta on aivan järkyttävä. Suositteli minulle 30h - hinta yli 2400€!! Olkoonkin, että sen saa maksaa erissä. Kun totesin hinnan olevan suolainen totesi aika äkkiä, että 10h voisi riittää minun tapauksessani. Vähän on rahastuksen makua...
Kommentit (8)
Tehokasta on ja hintansa väärti. Täytyy muistaa että oppi ei lopu paketin loppumiseen vaan saat siitä eväitä pitkäksi aikaa. Itse pääsin eroon kiloista sekä kivuista.
Nimim. 100H nyt harjoiteltuna
Olisiko tähän kenelläkään lisää kokemuksia jaettavaksi? Itseäni kiinnostaisi kokeilla, lähinnä istumatyön tuottamiin jumeihin ja leikatun jalan kuntouttamiseen. Tietysti myös jos ne kuuluisat vauvakilotkin saisi samalla kyytiä...Hinta kyllä kuullostaa hurjalta, mutta jos ohjaus on henkilökohtaista (vrt. PT) niin onhan jokaisen palkkansa jostain kerrytettävä?
Kävin testauksessa ja olen menossa näytetunnille. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja tehokkaalla, mutta järkyttävän hintaiselta.
Onko tuo n. 80€/kerta joku suositus kaikille fustraohjaajille vai onko paikkakunnalla/kuntosalilla suurta merkitystä hintaan? Ainakaan foreverin sivuilta en löytänyt lisäinfoa hinnan suhteen?
Karseeta rahastusta.