Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni muistuttaa minua isästään ja muista vurheistäni

Vierailija
30.11.2016 |

Olen varmasti ihan kauhea äiti.

Menin naimisiin nuorena ja tyhmänä tuntematta miestä tarpeeksi hyvin.

Avioliiton ja lapsen takia opiskelut ja kaikki haaveet jäivät. Elämästä tuli väkinäistä ja ilotonta suorittamista.

Pian aviomies osoittautui väkivaltaiseksi, epäluotettavaksi ja manipuloivaksi. Elämä hänen kanssaan kävi mahdottomaksi ja välit oli pakko katkaista kokonaan ja muuttaa toiselle paikkakunnalle.

Töitä oli yhä vaikeampaa löytää. Pienen lapsen yh-äitinä opiskelutkaan eivät olleet mahdollisia. Jäin työttömäksi ja lopulta putosin kaikkien turvaverkkojen lävitse.

Nyt elämäni on toivotonta ja ilotonta.

Lapseni muistuttuttaa minua kaikesta tästä joka päivä. Ilman nuoruuden avioliittoa ja lasta voisin olla vaikka missä: koulutettu, hyvin toimeentuleva ja ehkä rakastettukin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moj! Olisi kannattnut vähän miettiä mihin ryhtyy.... Pil*ullako ajattelit tuon miehen valitessasi? :D 

Vierailija
2/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki nyt myöhäistä? Vastaus on ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yks tv-sarja ettet olis vaan siitä keksiny... lopulta alkoholisoidut ja sun lapsi tappaa sut.

Vierailija
4/4 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lapsesi sinua rakastaa? Pahinta mitä voit pienelle lapselle tehdä on kaataa hänen syyksi sinun ja exän virheet, lapsi on viaton. Mullakin on lapsi kelvottoman exän kanssa eikä ole edes käynyt mielessä että lapseni olisi katkeruuden kohde tai muistuttaisi meidän aikuisten huonoista valinnoista. Eikä ole turvaverkkoja saatikka rahan roisketta. Olet itse vastuussa omista ongelmistasi. Tee asioille jotain äläkä valita. Äläkä ikinä edes vihjaa lapselle että hän on muistuttamassa hankaluuksista, lapsesi tarvitsee sinun rakkautta ja huolenpitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän