Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsen antaisit lähteä alasti kauppaan, jos hän haluaisi itse sitä teidän lähtiessänne kauppaan?

Nainen 32v
29.11.2016 |

Siis tietenkin, jos olisi kesä ja sellaiset kelit, että ulkona ja kaupassa tarkenisi alasti ja pystyisit vahtimaan lasta, että kukaan ei pääsisi tekemään hänelle mitään sopimatonta. Meillä kun tyttö vielä viime kesänä 9-vuotiaana halusi alasti kauppaan ja suuttui, kun ei päässyt ja ilmoitti, että ensi kesänä hän karkaa alasti kotoa ja kulkee vaikka koko päivän alasti ympäriinsä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteiden alla saa olla ihan rauhassa alasti siellä kaupassakin kaiken ikäiset lapsukaiset

Vierailija
2/18 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa provo tai ei, niin tässä vastaus.

Kasvattajana, huoltajana, vanhempana joudut nyt sen tilanteen eteen, jossa on asetettava rajoja - halusi lapsi tai ei. Kaikesta päätellen et ole aikaisemmin suuremmin rajoittanut lapsesi elämää; olet siis antanut juosta alasti kotona, pihalla, missä vaan.

Olet luultavasti aina antanut lapsen tehdä sitä, mitä hän "haluaa". Miksi siis kyselet täällä neuvoja, koska lapsihan tekee sitä, mitä haluaa.

On päivänselvää, ettei kauppaan meneminen alasti ole sopivaa. Ilmanmuuta vaatteet päälle.

Opettele asettamaan rajat lapsellesi. Se on osa kasvatusta.

Vierailija
4/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v

Vierailija
5/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään ikäinen ei meillä lähde kauppaan eikä mihinkään muuallekaan alasti. Kotona voi hillua alasti halutessaan.

Vierailija
6/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo mutta jos ei niin onko lapsesi ihan terve?

Vastaus ap: n kysymykseen: meillä kaikenikäiset lapset joutuvat pukemaan kauppaan. Tosin kukaan ei ole koskaan alasti halunnut lähteäkään.

Vierailija
7/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sakot siveellisyyden loukkauksesta.

Vierailija
8/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mielelläni anna lasten kotonakaan olla täysin alasti, se on kuvottavaa. Vähintään alushousut on oltava, mielellään paitakin.

Vierailija
9/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkään ikäinen ei meillä lähde kauppaan eikä mihinkään muuallekaan alasti. Kotona voi hillua alasti halutessaan.

Eikö etes suihkuun?

Vierailija
10/18 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö etes suihkuun?

Ymmärsit varmaan tahallasi väärin. Joo uimahallissa tms. ei mennä vaatteet päällä suihkuun. Tietenkään.

Vierailija
11/18 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alle 18 vuotias voi mennä alasti kauppaan jos haluaa

Vierailija
12/18 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 13 vuotias poika olen käyny alasti k marketissa ostaas banaania oli kivaa

Vierailija
13/18 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 13 vee poika ja olen käyny alasti kaupassa oli kivaa sain kauppaa porttikiellon

Vierailija
14/18 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 5 vuotis poika ja kävin alasti Söderkullan rannan kyläkaupas ostaas jäätelön oli kivaa

Vierailija
15/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 vuotias poika kävin kerran alasti Lidlissä ostaa energia juomaa oli kiva kokemus myyjä vaan nauro

Vierailija
16/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänikäisen. Eikä  asiasta edes neuvotella.

Vierailija
17/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on kova kiveshiki?

Vierailija
18/18 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa provo tai ei, niin tässä vastaus.

Kasvattajana, huoltajana, vanhempana joudut nyt sen tilanteen eteen, jossa on asetettava rajoja - halusi lapsi tai ei. Kaikesta päätellen et ole aikaisemmin suuremmin rajoittanut lapsesi elämää; olet siis antanut juosta alasti kotona, pihalla, missä vaan.

Olet luultavasti aina antanut lapsen tehdä sitä, mitä hän "haluaa". Miksi siis kyselet täällä neuvoja, koska lapsihan tekee sitä, mitä haluaa.

On päivänselvää, ettei kauppaan meneminen alasti ole sopivaa. Ilmanmuuta vaatteet päälle.

Opettele asettamaan rajat lapsellesi. Se on osa kasvatusta.

Kesäisin lapsena olin nakuna/ shortseissa joka paikassa. Olin 6v, kun äiti kertoi, että olen jo iso tyttö ja isot tytöt käyttävät vaatteita! ( ymmärsin sen, mutta miksi nykyisin somessa isommatkin tytöt esiintyvät puolialasti?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi