Mieheni katselee muita naisia.
Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta ja koko ajan suhdettamme on häirinnyr miehen kiinnostus muita naisia kohtaan. Hän oli heti seurustelumme alusta asti ihastunut hyvään kaveriini. Katkaisin välit kaveriini mieheni ihastumien takia noin 10 vuotta sitten. Mutta yhä häntä kiinnostaa kauniit naiset, kuolaa niiden perään, vaikka asiasta on keskusteltu monet kerrat. Aluksi sanoi, että ei ole ihastunut kaveriini, mutta nyt myöhemmin on myöntänyt asian. Tämä asia haittaa suhdettamme tosi paljon. En voi luottaa mieheeni. Minä en ole koskaan ollut ihastunut muihin miehiin enkä ole edes katsonut heidän peräänsä. Ei ole tarvetta.
Onko kaikki miehet tälläisiä paskiaisia vai onko kunnon ihania miehiä olemassakaan? Miksi oma nainen ei riitä?
Kommentit (13)
Joo, mua ärsyttää varsinkin se kun aikoinaan mies väitti kiven kovaan ettei ole ollut ihastunur kaveriini. Näkihän sen sokeakin ja nyt on myöntänyt asian. Eli olin jo silloin oikeassa. Enkä enää koskaan voi luottaa häneen. E nkä ole koskaan voinut.
Ap
Mitä hyvää siitä seuraisi, jos mies myöntäisi?
No minä ainakin tiedän, että mieheni katselee ja ihailee muita naisia. Ja se on minun mielestäni yksi maailman normaaleimpia asioita! Ihastelen minäkin omaa silmää miellyttäviä miehiä. Joskus yhdessäkin todetaan vaikkapa jostain naisesta että onpas kaunis tmas. Vaikka on parisuhteessa, ei silti ole sokea.
ihastumisia tulee ja menee ei pidä ottaa niin vakavasti.
On kyllä sellaisiakin miehiä jotka jumaloi samaa naista aina ja ikuisesti mutta niitä on harvassa.
Jos mies on kuitenkin pysynyt rinnallasi eikä kuitenkaan ole pettänyt niin mitä väliä. Jos on pettänyt niin sitten asia on eri. Luuletko että olisi pettänyt hyvän kaverisi kanssa?
Itsellä on ollut sellainen periaate ettei kaverin miesystäviin kosketa, kuin vasta sen jälkeen jos eroavat, kerran tällainen tapaus sattunut kohdalle. Testasin hyvän ystävän exän kun kehui miten iso kulli sillä oli ja täytyy sanoa eipä ollut kummoinen vaan ihan normaali keskikokoinen.
Sovittiin miehen kanssa ettei puhuta asiasta hänen exälleen ja olen pitänyt sanani.
Minkä ihmeen takia olet jäänyt tuohon suhteeseen noin pitkäksi aikaa?itsekkin ollut yhdessä mieheni kanssa 25v mutta ikinä hän ei ole ollut kiinnostunut muista.ja jos kiinnostuisi hän olisi vapaa menemään
Olisi vitun kusipää edes rehellinen, jos myöntäis asian.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta ja koko ajan suhdettamme on häirinnyr miehen kiinnostus muita naisia kohtaan. Hän oli heti seurustelumme alusta asti ihastunut hyvään kaveriini. Katkaisin välit kaveriini mieheni ihastumien takia noin 10 vuotta sitten. Mutta yhä häntä kiinnostaa kauniit naiset, kuolaa niiden perään, vaikka asiasta on keskusteltu monet kerrat. Aluksi sanoi, että ei ole ihastunut kaveriini, mutta nyt myöhemmin on myöntänyt asian. Tämä asia haittaa suhdettamme tosi paljon. En voi luottaa mieheeni. Minä en ole koskaan ollut ihastunut muihin miehiin enkä ole edes katsonut heidän peräänsä. Ei ole tarvetta.
Onko kaikki miehet tälläisiä paskiaisia vai onko kunnon ihania miehiä olemassakaan? Miksi oma nainen ei riitä?
Ensimmäinen lause kertoo kaiken. Sait 20 vuotta sitten miehesi ansaan esittämällä jotain mitä et ole, ja aika pian hän tajusi tämän. Hyvä kaverisi oli tod. näk. paremman näköinen kuin sinä mutta sinä olit se joka hakeutui suhteeseen. On päivän selvää, että miestä kiinnostaa kauniit naiset ja naista komeat miehet, joten et kyllä tässä kohtaa ole rehellinen. Pulma on vain siinä, että sinä et nelikymppisenä akkana kiinnosta montaakaan miestä, mutta nelikymppinen mies taas kiinnostaa jopa parikymppisiä misuja. Varsinkin jos ukolla on rahaa. Veikkaanpa että miehesi on ihana monenkin nuoremman naisen mielestä ja niin on sinunkin. Miksi muuten valittaisit VAUVAPALSTALLA?? Myönnä tappiosi ja hyväksy että mies on kuin viini: paranee vanhetessan. Kun taas nainen on kuin maito...
Todennäkösesti pettää jo nyt jos koko ajan on mieli muissa ämmissä.. voi olla että nyt on huorissa käymistä tms. Tunnen kanssasukupuoleni, terv. mies 37v
Meillä sama mutta minusta on ihan ok katsella muita. Niin katselen itsekin. Olisi perseestä jos mies sanoisi, ettei vilkuile muita, sehän nyt olisi oikein emävaleiden vale :D Niinpä meillä katsellaan muita ihan luvan kanssa. Ei hyvännäköiset ihmiset maailmasta katoa vaikka kuinka on parisuhteessa. n25
Vaimo kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet jäänyt tuohon suhteeseen noin pitkäksi aikaa?itsekkin ollut yhdessä mieheni kanssa 25v mutta ikinä hän ei ole ollut kiinnostunut muista.ja jos kiinnostuisi hän olisi vapaa menemään
Hehe! Mistäs tiedät ettei ole kiinnostunut ja luuletko että kertoisi sinulle jos kerran voi pitää salassa? Olet ilmeisesti viisikymppinen nainen. Kuinka moni mies olisi sellaisen kanssa jos saisi valita? Ole onnellinen että miehesi ei paljasta sitä mikä kaikkien miesten mielessä liikkuu. Onkos miehelläs henkilökohtaista tietokonetta, jonka vain hän saa auki? Tabletti muuten ajaa saman asian nykyään.
Mulla oli samanlainen mies 5 vuotta, pää kääntyi kun pöllöllä naisten perään. Oli kans helppo huomata hänestä ihastumiset jne. No yks nainen tuli sit kertoon että heillä on seksisuhde. Ainakin mua petettiin kokoajan..
Ikuisuusaihe, meillä ihan sama. Raivostuttavinta kun mies kieltää kaiken.
Tuo pilaa kaiken kyllä.