Mitä tekisit jos yhtenä päivänä hesari koostuisi vain sinun palstaviesteistäsi?
Kommentit (14)
Nauraisin, ja jos sama jatkuisi, aloittaisin Hesarin tilauksen.
Alapeukuttajan hesari koostuisi alapeukuista. Aika tylsä.
Mulla myös monta palstapersoonaa, joten ei se niin nättiä luettavaa olisi... :D
Mutta en usko että on edes kovin harvinaista. Melkeinpä typerää jos kirjoittaa niin että sinut voi yksilöidä/tunnistaa, saatikka sitten omalla pärställä/ nimellä kirjoittelu.
Mä oon satavarma, että taustalla olisi jäynä ja mun viestit olisi kirjoitettu venäjäksi. Ostettu päivän lehti.
No siinä olisi uusi Finlandia palkinnon voittaja teos.
Se olisi kyllä kummallista luettavaa :D
En ostaisi. Vaatisin työstä palkkaa
No kunha ei minu henkilöllisyyttä ois nii iha sama sit. Nauraisin varmaa itekki et mitä typeryyksiä onkaa tullu kirjotettua.
Aika ohut lehti olisi ja ketään ei kiinnostaisi lukea sitä,mun aloituksiinkaan ei kukaan ikinä vastaa.
Aika sekavaa settiä olis:)
Jos olis mun nimellä varustettuna, niin kyllä hävettäisi. Ei se, että olisin esittänyt jotain poliittisesti epäkorrekteja mielipiteitä, vaan millaiseen hömppään oon lähteny mukaan, kuten vaikka "tangokuningas Reino Nordin" tai "pesetkö jauhenlihan" tai onko "Kanye West Folke Westin poika"
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajan hesari koostuisi alapeukuista. Aika tylsä.
Alapeukut on juuri poistettu hesarin kommenteista. Nyt on vain "hyvin argumentoitu". No siitähän seuraa tietysti että negatiiviset kommentit ovat "parhaiten argumentoituja".
Olisi melko sekava pläjäys, sen verran erilaisia hahmoja olen täällä kautta aikojen esittänyt. Seassa kyllä muutama ihan oma mielipide, tosin paljon rujommin ilmaistuna kuin sanoisin irl. Nauraisin :D