Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai taatana että ottaa päähän.

Vierailija
29.11.2016 |

Ihan ensin se että mies oli ottanut mun autoni eikä palannut ajoissa että olisin ehtinyt sovittuun menooni. Onneksi aavistin että näin saattaa käydä ja laitoin miehen auton lämpeemään.
Mua ottaa päähän se että miehen menot on aina tärkeämmät, hän ei ikinä muista mun menojani.
Ehdin juuri ajoissa, matkalla mies soitti ihan muina miehinä eikä muistanut koko mun menoani.
Loppupäivänä mulla onkin sitten kaikki mennyt pieleen. Ottaa niin päähän että joudun ekä syömään kokonaisen suklaalevyn yksin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aih heevetti, ku on kauheeta... kahden auton loukkua pukkaa. Monella on isommat ongelmat, kun sait kärryn perseen alle, senkin suklaapossu :)

Vierailija
2/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et tuollaisen "kultakimpaleen" kanssa ainakaan perhettä perusta, meinaan ei tuo koskaan opi huolehtimaan myöskään lapsista, jos vaimon tarpeet eivät pysy mielessä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen, kai nyt ymmärrät - jos kaivat aivosi sieltä peräsuolestasi ulos ja ruuvaat takaisin - että tuossa ei varsinaisesta ole kyse autokyydistä, vaan siitä, ettei mies välitä, ja sille on tärkeää vain omat tarpeet ja menot.

2

Vierailija
4/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen, kai nyt ymmärrät - jos kaivat aivosi sieltä peräsuolestasi ulos ja ruuvaat takaisin - että tuossa ei varsinaisesta ole kyse autokyydistä, vaan siitä, ettei mies välitä, ja sille on tärkeää vain omat tarpeet ja menot.

2

Sinut pitäisi työntää takaisin synnyttäjääsi, kun noin epäkohteliaaksi heittäydyt! Voihan sitä vinkua mistä tahansa asiasta mutta ei tuo aloitus nyt iso tragedia ole mutta surunsa kullakin.

Vierailija
5/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans tuota. Ja nyt on kaksi autoa.

Vierailija
6/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aih heevetti, ku on kauheeta... kahden auton loukkua pukkaa. Monella on isommat ongelmat, kun sait kärryn perseen alle, senkin suklaapossu :)

No mitä sitten? Jos jollain on isommat ongelmat, tekeekö se mun pienistä ongelmista jotenkin harmittomia? Jos mä olen sopinut olevani 40km päässä klo 13.30, mä todellakin haluan olla siellä ajoissa.

Itseasiassa meillä on 3 autoa, joista yksi oli miehellä, yksi lukiolaisella ja pihassa oli 1 kappale umpilumessa ja syväjäätyneenä.

Vierailija
7/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tosikko?

Vierailija
8/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et tuollaisen "kultakimpaleen" kanssa ainakaan perhettä perusta, meinaan ei tuo koskaan opi huolehtimaan myöskään lapsista, jos vaimon tarpeet eivät pysy mielessä ikinä.

Heh, perustettu jo. Lapset saatiin pidettyä hengissä, enää  yksi asuu kotona =)

Vierailija
9/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Sinut pitäisi työntää takaisin synnyttäjääsi, kun noin epäkohteliaaksi heittäydyt! Voihan sitä vinkua mistä tahansa asiasta mutta ei tuo aloitus nyt iso tragedia ole mutta surunsa kullakin.

No kuule, ihan käytin samaa tyylilajia kuin itsekin eli vittuilin. Syytä itseäsi, sinähän tuon aloit.

Etkä selvästi vieläkään ymmärtänyt, että tuo autoepisodi oli esimerkki, mutta varsinainen ongelma ei ollut kulkuneuvon järkkääminen vaan miehen asenne.

No, jos ei rautalanka tehoa, ei se tehoa.

2

Vierailija
10/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko lapsistakin kantamaan vastuun ja järkkäämään kaiken, kun mies huolehti lähinnä itsestään?

2

Vierailija
11/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko lapsistakin kantamaan vastuun ja järkkäämään kaiken, kun mies huolehti lähinnä itsestään?

2

Olin kyllä pääasiallisesti vastuussa lapsista.

Poissaollessani mies hoiti hommansa lasten kanssa ihan suht sujuvasti eli siis kun tiesi että hän on vastuussa.

Noin kuukausi sitten ripitin miehen ja ajokortillisen lapsen siitä että mua ei jätetä kotiin autotta sopimatta siitä ensin. Ei kanna muisti kovin pitkälle.

Vierailija
12/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos pitäisi parhaimman auton kaikki avaimet itselläsi? Et luovuta niitä missään tilanteessa miehellesi tai lapsellesi.

Vierailija
13/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos pitäisi parhaimman auton kaikki avaimet itselläsi? Et luovuta niitä missään tilanteessa miehellesi tai lapsellesi.

Ei se oikein toimi noin =)

Periaatteena on ollut että jos on päällekkäisiä menoja, se jolla on pidempi reissu tai huonokulkuisia teitä, ottaa paremman kulkuneuvon. Kirkonkyläreissuja ajelee tolla rupusellakin=)

Nyt mulla oli luulo että mies tulee ajoissa. Yritin muistuttaa mutta ei vastannut puhelimeen. 

Vierailija
14/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikein toimi noin =)

Periaatteena on ollut että jos on päällekkäisiä menoja, se jolla on pidempi reissu tai huonokulkuisia teitä, ottaa paremman kulkuneuvon. Kirkonkyläreissuja ajelee tolla rupusellakin=)

Nyt mulla oli luulo että mies tulee ajoissa. Yritin muistuttaa mutta ei vastannut puhelimeen. 

Ei tässä kukaan kuollut ja minäkin ehdin sovittuun juttuun ajoissa.

Söin suklaalevyn ja join yhden Leffen, kyllä tämä tästä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi