Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu täysihoidossa maalla

Uupunut äiti
29.11.2016 |

Hei!

Tietääkö joku ihania, rauhallisia paikkoja, jossa voisi viettää joulun täysihoidossa. Mieluiten maaseudulla ja eläimetkin olisi plussaa.

Löysin netistä tälläisen http://www.kannistontila.fi/joulupaketti.html
Onko jonkulle tuttu paikka ja suosittelisitko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Tuo minusta vasta stressaavaa onkin. Aikataulutettu joulu vieraiden kanssa jossain hornan tuutissa. Yleensä noissa vielä on eläkeläisiä, jotka marmattavat kaikesta. Menkää hotelliin tai vuokratkaa mökki!

Vierailija
2/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Tuo minusta vasta stressaavaa onkin. Aikataulutettu joulu vieraiden kanssa jossain hornan tuutissa. Yleensä noissa vielä on eläkeläisiä, jotka marmattavat kaikesta. Menkää hotelliin tai vuokratkaa mökki!

Hotellit ei kyllä houkuttele yhtään ja mökillä se olisin minä, joka taas joutuisin hääräämään ruokien ja kaiken muunkin parissa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellit ei kyllä houkuttele yhtään ja mökillä se olisin minä, joka taas joutuisin hääräämään ruokien ja kaiken muunkin parissa.

ap

Mökille loppusiivous ja ruoat valmiina. Tai sitten käytte sieltä mökiltä käsin jossain muualla syömässä.

Mutta luulen että tässä vaiheessa kaikki hyvät paikat on kyllä menneet jo - itse katselin kylpylälomia ja ne oli jo heinäkuussa kaikki varattu.