Sebia tekee raja-aidan
http://www.express.co.uk/news/world/737124/Migrant-crisis-Serbia-fronti…
Ei Suomen mediat tästä uutisoi. Ei.
Mutta mediapa ei päätäkään, koska ne rajat suljetaan. Ne suljetaan nyt.
Turkin on ihan Turha yrittää täyttää EU-aluetta ihmisillä.
Kommentit (15)
Ei ole monta vuotta kun Serbiassa lahdattiin surutta joukoittain omiakin kansalaisia, mitä muuta voisi odottaa?
Olen miettinyt, että jos ei kaikilla olisi kamerakännyköitä ja somea, niin tuolla etelämpänä varmaan lahdattaisiin tätä porukkaa urakalla, koska ei koirat perään haukkuisi ja kukaan ei tietäisi. Mutta nyt kun aina on joku avustajaporukka kännykkäkamerat valmiina kyttäämässä, mitä voisivat kuvata ja mistä voisi saada taas uutisen, että poloiset lapset täällä paleltuu ja kärsii ja hukkuu ja näkee nälkää.
Serbiassahan tämä lahtaaminen on tuttua tuolta parinkymmenen vuoden takaa.
Ainoastaan Australia, Unkari ja Serbia ovat tajunneet laittaa stopin tälle joukkovaellukselle.Viisaat päättäjät.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että jos ei kaikilla olisi kamerakännyköitä ja somea, niin tuolla etelämpänä varmaan lahdattaisiin tätä porukkaa urakalla, koska ei koirat perään haukkuisi ja kukaan ei tietäisi. Mutta nyt kun aina on joku avustajaporukka kännykkäkamerat valmiina kyttäämässä, mitä voisivat kuvata ja mistä voisi saada taas uutisen, että poloiset lapset täällä paleltuu ja kärsii ja hukkuu ja näkee nälkää.
Varmaan se lahtaaminenkin on vältettävissä niin, että ei päästetä maahan sitä sopeutumatonta väkeä, joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheuttaa suoraan, tai vähintäänkin välillisesti lahtaamista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole monta vuotta kun Serbiassa lahdattiin surutta joukoittain omiakin kansalaisia, mitä muuta voisi odottaa?
No Jugoslaviahan oli sellainen monikulttuurikehto, että sitähän ihmeteltiin vuosikymmeniä miten pysyy edes kasassa. Ei oikein lopulta pysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se lahtaaminenkin on vältettävissä niin, että ei päästetä maahan sitä sopeutumatonta väkeä, joka mitä suurimmalla todennäköisyydellä aiheuttaa suoraan, tai vähintäänkin välillisesti lahtaamista?
Näinhän sen pitäisi mennä. Tuolla seudulla on vähän tulisempaa sakkia, kuin täällä kotosuomessa, joten siellä tilanne voi räjähtää ihan eri tavalla, kuin täällä. Siksi olen miettinyt, että jos tämä olisi tapahtunut 30 vuotta sitten, tuolla seudulla olisi varmaan tapahtunut ihmeellisiä ihmisjoukkojen häviämisiä varmaan paljon. Tai mistäs sen tietää, vaikka tapahtuisikin. Onhan niitä salametsästäjiä siellä päin, jotka metsästää näitä turvapaikanhakijoita.
Minun tietääkseni Turkilla ja Serbialla ei ole edes yhteistä rajaa. Että ei kun aitaa rakentamaan. :-)
Aidan rakentaminen ei käy parissa päivässä. Kannattaisi jo aloittaa eikä odottaa siihen, että Turkki avaa rajansa. Ja sehän avaa, koska ei noin kahjoille mitään viisumivapautta tulla antamaan saati EU:iin hyväksymään.
Eipä hätää, lesta käy avaamassa sylinsä ja meidän rajat. Miten hän ihanasti halaa lapsukaiset ja kustantaa ilmaisen elämän täällä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun tietääkseni Turkilla ja Serbialla ei ole edes yhteistä rajaa. Että ei kun aitaa rakentamaan. :-)
Mitä sitten? Serbia on kauttakulkumaa näille laumoille. Unkari on jo tehnyt aidan eli sinne ne jäävät Serbian alueelle riehumaan ja protestoimaan, jos pääsevät maahan.
Vierailija kirjoitti:
http://www.express.co.uk/news/world/737124/Migrant-crisis-Serbia-fronti…
Ei Suomen mediat tästä uutisoi. Ei.
Mutta mediapa ei päätäkään, koska ne rajat suljetaan. Ne suljetaan nyt.
Turkin on ihan Turha yrittää täyttää EU-aluetta ihmisillä.
Meillä ei ihmisiä kaivata, ihan oikeassa oot.
Se on taivaan totuus, että Koko Eu alue aidataan muurilla.
Ja media on äyskinyt Trumppia, että uhkaa rakentaa muurin. Ja EU on äyskinyt Trumppia.
Ja poliitikot ovat äyskineet.
Se on kuulkaa ihan EU maat, jotka tekevät ne muurit.
Maailma menee muuten sekaisin. Kulttuurien yhteentörmäys tapahtuu muuten väistämättä, ja sekasotku.