Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla totta, kaveri ollut monta vuotta kotiäitinä

Vierailija
28.11.2016 |

Ja nyt pitäisi palata töihin,mutta kun ei työt kiinnosta niin työkkärin täti oli sanonut, että laitetaan sun paprut sellaiseen pinoon ettei töitä tarjota ollenkaan työkkärin puolelta vaan itse etsii jos jotain mukavaa löytyisi!! Siis ei voi olla todellista

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mä heräsin...

Vierailija
2/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koska jos on pitkään kotona siis vaikka 10v niin menee ns mappi ööhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut niin pitkään ja koulutuskin löytyy päiväkodin tädiksi, kaveri vaan totesi ettei kiinnosta työnteko kun ei jää aikaa kotihommiin, kyllä tämä totta vaan on

Ap

Vierailija
4/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko ap:n paskakikkare, että siellä työkässä on tosiaan paikkoja silleen, että työllistymisen vaara olisi ilmeinen useamman vuoden kotiäitinä olleelle kun suoraan kouluista ja YT-neuvotteluista kävellään kortistoon....? Vedä pääsi pyllystä ja haukka välillä vähän raitista ilmaa.

Vierailija
5/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinä tätejä riittämiin, kun työkkärissä on täti ja kaverisi on täti. Ootko itsekin täti?

Vierailija
6/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ollut niin pitkään ja koulutuskin löytyy päiväkodin tädiksi, kaveri vaan totesi ettei kiinnosta työnteko kun ei jää aikaa kotihommiin, kyllä tämä totta vaan on

Ap

Mulla on kaveri, jolla oli aika samanlainen tilanne. Ilmoittautui työttömäksi työnhakijaksi mutta sanoi, että nuorin lapsi on vielä niin pieni ettei oikeasti ilkeä laittaa lasta hoitoon. Työkkärissä todettiin ilmeisesti että ok.

Vierailija
7/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo pino on varattu sellaisille sairauksista kärsiville, joita Kela tai vakuutusyhtiö ei kuitenkaan hyväksy sairauslomalle tai eläkkeelle. Mutta on varmaan helpompi vedota lastenhoitoon kuin todelliseen syyhyn..

Vierailija
8/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä mihinkään ö-mappiin ole laitettu vaikka kotiäitiytty oli takana 13v ennen työttömyyttä. Kovasti sieltä pommitetaan.

Mua tosin kiinnostaisi se työnteko jo.

Vierailija
9/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meidän kaupungissa näyttää paikkoja olevan vaikka kuinka paljon auki, että töitä on, mutta jos kerran saa itse valita meneekö töihin vai ei, luulin ettei siitä makseta, mutta näköjään rahaakin saa

Vierailija
10/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Päiväkodin tädeiksi on kyllä hakijoita joita sen työn tekeminen kiinostaa. Ei niihin useinkaan edes haeta työntekijää työkkärin kautta, uskon ihan hyvin että saa olla rauhassa työkkärin tarjomilta työpaikoilta.

Vierailija
11/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmeelliselt, jos itse saa valita meneekö töihin. Ja kuka normaali edes haluaa olla vuosia vapaaehtoisesti kotiäitinä?? Yhtä helvettiä. Kerjään alapeukutuksia :)

Vierailija
12/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olen ymmärtänyt että jos haluaa olla kotona niin toki se käy mutta yhteiskunta ei maksa vaan sitten tullaan muilla/puolison tuloilla toimeen, tässä ei kuitenkaan käynyt niin

Ap

Vierailija
13/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis olen ymmärtänyt että jos haluaa olla kotona niin toki se käy mutta yhteiskunta ei maksa vaan sitten tullaan muilla/puolison tuloilla toimeen, tässä ei kuitenkaan käynyt niin

Ap

Onhan ammattitaidottomat ja vammaisetkin mappi öössä ja vaikka kaverillas on ammatti niin vuosia kun on ollut kotona niin saa olla kotona.

Vierailija
14/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meidän kaupungissa näyttää paikkoja olevan vaikka kuinka paljon auki, että töitä on, mutta jos kerran saa itse valita meneekö töihin vai ei, luulin ettei siitä makseta, mutta näköjään rahaakin saa

Ei kai tuollainen monta vuotta kotiäitinä ollut kyllä saa juurikaan mitään, saman kun sossusta.

Vierailija
15/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sulle on valehdeltu. Tai vaihtoehtoisesti valehtelet itse.

Vierailija
16/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro ihmeessä kaupunkisi, niin tietää työhaluiset muuttaa sinne.

Vierailija
17/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt pitäisi palata töihin,mutta kun ei työt kiinnosta niin työkkärin täti oli sanonut, että laitetaan sun paprut sellaiseen pinoon ettei töitä tarjota ollenkaan työkkärin puolelta vaan itse etsii jos jotain mukavaa löytyisi!! Siis ei voi olla todellista

Näinhän se menee, että jos teidän kaupungissa on niitä vapaita paikkoja vaikka kuinka, niin silloin yleensä työkkärin kanssa sovitaan, että haeskellaan itsenäisesti niitä töitä, kun ollaan ensin työkkäriin ilmoittauduttu työnhakijksi.

Vierailija
18/18 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin ketju osoittaa sen, että vastikkeettoman sosiaaliturvan on korkea aika loppua! Loppuu toi "mappi-ö:hön" laittaminenkin. Keppiä vaan, porkkanat on jo syöty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi