Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä muokkaatte profiilikuvanne?

Vierailija
28.11.2016 |

Siis että saatte ihon kuulaaksi ja silmänvalkuaiset valkoisiksi? Mulla on joku Photocollage j aosaan sillä vain lisätä tekstiä. Olen kuullut "filttereistä", mitä ne on? Joku kiva, ilmainen ja HELPPO ohjelma ois kiv akuulla, joll avoisin muokata kuviani. Mulla in iPad ja iPhone, jos sillä tiedolla on merkitystä.

Ja olen huono tietotekniikassa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muokkaan ne huonolla valaistuksella. Otan kuvat aina hämärässä tai niin, ettei merihirviönaamani näy.

Vierailija
2/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muokkaan ne huonolla valaistuksella. Otan kuvat aina hämärässä tai niin, ettei merihirviönaamani näy.

Jo, minäkin laitoin pelkät silmät, mutta iho on ryppyinen ja valkuaiset punottaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomatonta, miten jotkut iäkkäämmätkin ihmiset kuin teinit jaksavat vaihtaa profiilikuvansa kerran viikossa. Ja ain alähes sama ilme, sama kuvakulma. Sen huomaa silloin, kun tyyppi ei ole kaverilistallasi ja avaat hänen profiilinsa. Kun profiilikuvat ovat julkisia, ne kaikki 120 samanlaista kuvaa samasta ilmeestä näkyvät siinä vierekkäin, ei muita. Vinkki: jos et halua poistaa niitä kuvia, ne voi vaihtaa näkymään "vain minä" -asetukselle siitä munalukon kuvasta.

Vierailija
4/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on PS express ja youcam perfect.

Vierailija
5/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on PS express ja youcam perfect.

Ovatko ilmaisia?

Vierailija
6/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muokkaa jopa omat kuvat paremmiksi ja sen päälle toki meikkaavat. Näin saadaan rumastakin kohtalaisen näköinen. Sitten on vaatimukset taivaissa miehestä kun itse on niin "kaunis", ei jumalauta.

Vierailija
7/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään.

Vierailija
8/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ja superyksinkertainen on Photo Editor.

Vierailija
9/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Appstoresta löytyy

Vierailija
10/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti muuuttaa kuviaan.

Vierailija
11/11 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti näistä, ehdin jo kokeilla tuota youcamia. Kamalaa, miten vanhasta naamasta saa muokkaamalla hetkessä nuoren!

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi