Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tahansa teet, millainen tahansa olet, aina teet jotain väärin

Vierailija
28.11.2016 |

Olet laiha, olet anorektikko ja rimppakinttu
Olet ylipainoinen, olet läski ja laiska, joka on menettänyt kaiken itsekunnioituksen
Treenaat, olet pinnallinen urheiluhullu
Hankit lapsia, olet itsekäs ylikansoittaja
Olet vela, et ymmärrä mitään rakkaudesta ja huolesta ja olet itsekäs
Hankit vain yhden lapsen, teet lapsesta hemmotellun kakaran, joka kärsii yksinäisyydestä
Hankit useamman lyhyen ajan sisään, olet työtä vieroksuva, valtion/miehen rahoilla elävä loinen
Palaat työelämään äitiysloman jälkeen, olet kylmä äiti, joka ei välitä lapsestaan
Jäät hoitovapaalle, olet laiska loinen, joka ei edes halua menestyä elämässä
Imetät pitkään, olet perverssi
Imetät lyhyen aikaa, olet julma ja kylmä äiti, joka ei oikeasti rakasta lastaan
Käytät kestovaippoja, olet hippi
Käytät kertakäyttövaippoja, olet roskaava ja laiska ihmisroska

Ei voi mitenkään päin olla, kun aina jonkun mielestä tekee väärin... Ottaa päähän tämä suomalainen kulttuuri että arvostellaan ja haukutaan joka helvetin asiaa, joka ei mene omien tapojen tai mieltymysten mukaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi kaikki, mikä ei mene niin kuin itse tekisit, on automaattisesti "väärin"?

Suomalainen arvostelukulttuuri on kyllä varmasti yksi syy, miksi äidit jäävät yksin. Kun ei uskalla kenellekään kertoa mitään elämästään, kun joku kuitenkin on sitä mieltä että väärin on tehty ja tulee arvosteluja ja sen jälkeen ei kommunikoida ollenkaan, mutta vääryyksistä kerrotaan varmasti muille "kunnollisille" äideille. Että tuo tyyppi se käyttää kestovaippoja ja tekee soseet itse. Ihme hippi. Liekö edes tarpeeksi ravintoaineita niissä soseissa. Ei kannata jutella sille, käännyttää vielä vegaaniksi.

Vierailija
2/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan on helpointa olla sellainen kuin itse haluaa, eikä välittää toisten neuvoista ja kommenteista. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varsinkin av:lla tämä. Teit niin tai näin, niin aina se on väärin! Siksi en enää käy täällä kuin joskus, huomasin ettei ne oikeassa elämässä ne mielipiteet ole ollenkaan niin veemäisiä 😊 Antaa vääristyneen kuvan tämä palsta, täällä ilmeisesti käy paljon turhautuneita, kateellisia ja ilkeämielisiä ihmisiä, syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia.

Vierailija
4/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan on helpointa olla sellainen kuin itse haluaa, eikä välittää toisten neuvoista ja kommenteista. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

En näe mitään helppoa siinä, että on kokematon äiti ja yrittää kaikkensa tehdä asiat oikein ja kasvattaa lapsensa oikein ja joka suunnalta tulee arvostelua, että teet väärin.

Miten siinä tilanteessa edes uskaltaa kysyä neuvoa tai apua keneltäkään?

Vierailija
5/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat turvallisuushakuisia laumasieluja. Lisää turvallisuuden tunnetta, kun muut tekevät asiat samoin. Ja etenkin kun tuntee itse tehneensä oikein, vankistuu usko, että mikä sopii minulle, sopii muillekin. Sitten ihmetellään, eikö ne muut tajua näin "yksinkertaista" asiaa.

Vierailija
6/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaveripiiriä. Ja viilennä välejä sellaisiin sukulaisiin, jotka arvostelevat sinua. 

Vierailija
7/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkona on niin hyvä olla.

Vierailija
8/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tuutistahan tuota arvostelua saa tai saisi osakseen, joka asiasta, niin paljon kuin vain imisi. Kyse on siitä, miten katsot ja miten otat vastaan. Mitä katsot ja miten otat vastaan. Mitä otat, mitä jätät. Mikä on oikeasti oikein ja mikä väärin on.

Vierailija
9/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, varsinkin av:lla tämä. Teit niin tai näin, niin aina se on väärin! Siksi en enää käy täällä kuin joskus, huomasin ettei ne oikeassa elämässä ne mielipiteet ole ollenkaan niin veemäisiä 😊 Antaa vääristyneen kuvan tämä palsta, täällä ilmeisesti käy paljon turhautuneita, kateellisia ja ilkeämielisiä ihmisiä, syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmaisia.

Kiva kun leimaat mielenterveysongelmaisia. Itsellä pakko-oireinen häiriö.

Vierailija
10/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat turvallisuushakuisia laumasieluja. Lisää turvallisuuden tunnetta, kun muut tekevät asiat samoin. Ja etenkin kun tuntee itse tehneensä oikein, vankistuu usko, että mikä sopii minulle, sopii muillekin. Sitten ihmetellään, eikö ne muut tajua näin "yksinkertaista" asiaa.

Tunnustan. Olen ollut tämmöinen. Hävettää. Nykyään yritän huomioida huonon käytökseni ja ohjata itseni toisaalle. Se mikä sopii mulle ei todellakaan tarvitse sopia kelleen muulle ja silti en ole enkä tule paremmaksi kuin kukaan toinen ja vastaavasti se toinen joka tekee asian erilailla - ok, tapoja on monia, mun ei tarvitse kadehtia toisen tekemistä mutta vinkkejä voin ottaa ja miettiä toimeisko mulla/meillä.

Mutta vaikeaa se on. Olisi helpompi mollata kaikki surkeiksi luusereiksi jotka ei tee niinkuin mä. Mutta opettelen.

Vierailija
11/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu:

Toteaa vain arvostelijoille, että he ovat väärässä, eivätkä ymmärrä tilanteesta yhtään mitään.

Vierailija
12/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki.

Vierailija
13/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä haukkujia aina riittää. Pikemminkin se on suomalaista, että ollaan niin hirveän herkkiä sille, että mitähän muut nyt ajattelevat. Hittojako niistä.

Vierailija
14/14 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistuttaa itseään säännöllisesti, että kriitikot ovat itsekin erehtyväisiä ihmisiä ja saattavat myöhemmin muuttaa käsityksiään jopa päinvastaisiksi.

Jos kuuntelee Jumalaa ja elää Hänen johdatuksessaan syntiä karttaen, tekee hyvin ja Jumalan tarkoitus pääsee toteutumaan omassa elämässä. Silloin syntisten kritiikit eivät paina rahtuakaan. Jumala on erehtymätön, pyhä ja vanhurskas.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä