Olen ollut kuukauden karkkilakossa, syönyt
Terveellisesti, vältellyt muutenkin sokeria, lenkkeillyt ym ym ja *#*#* mula on aina vaan ihan uupunut ja paska olo 😣
Kommentit (11)
Mitä se sun terveellinen syöminen on?
Miksi olet vältellyt sokeria?
Sokeri ei ole mitään myrkkyä ja on itseasiassa hyväksi aivoille ja aineenvaihdunnalle.
Karkkien lisäaineet onkin sitten ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri ei ole mitään myrkkyä ja on itseasiassa hyväksi aivoille ja aineenvaihdunnalle.
Älä levitä väärää tietoa.
Hih, mä olen syönyt kuukauden hedelmiä ja irtokarkkeja, painoa lähtenyt lähes 10 kg! Olo energinen. :)
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt viitsi laverrella. Tuo väittämäsi EI OLE TOTTA. Sokeri ON myrkkyä.
Olen joskus tehnyt saman havainnon.. Ilman sokeria olen oikea zombie eikä kroppa toimi kunnolla. Olen itseni kannalta todennut parhaaksi, että suklaapatukka tai joku leivos yms päivässä pitää mut virkeänä ja hyvinvoivana. Siitä en luovu.. :D
Onko vitamiinien saanti kunnossa? Ethän ole ryhtynyt tiukalle vhh:lle? Se ei vaan sovi kaikille.
Eli en ole millään tiukalla VHH kuurilla, en tosin syö juurikaan viljoja, mutta höttöhiilareita vältän. Syön paljon kasviksia, kohtuudella hedelmiä jne, mutta aina vaan uuvuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli en ole millään tiukalla VHH kuurilla, en tosin syö juurikaan viljoja, mutta höttöhiilareita vältän. Syön paljon kasviksia, kohtuudella hedelmiä jne, mutta aina vaan uuvuttaa.
Rauta? B-vitamiinit? D-vitamiini? Vakavammalla tasolla kilpirauhanen, kortisoli tms. terveysongelma?
Anemia tuli minullekin mieleen. Runsaat kuukautiset ainakin voivat aiheuttaa raudanpuutetta ja se vuorostaan väsymystä.
Olen itse ollut syömättä suklaata, pullaa, jäätelöä ym. sokeripitoista jo vuoden verran enkä ole sen väsyneempi kuin ennenkään. Sokeria ei kyllä tarvita yhtään mihinkään.
Oo vielä toinen kuukausi nii katotaan sitten.