Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiputin ainoan kulmakynäni pesukoneen taakse

Vierailija
28.11.2016 |

Hyvin alkoi tämäkin aamu. Mitä te olisitte tehneet?

Mä löysin onneksi ruskean luomivärin ja laitoin sitä kulmiin. Nyt toivon ettei tossa oo mitään helmiäiskimalletta mikä näkyy vaan tietyssä valossa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en olis meikannut tänään kulmia ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivanu sen sieltä koneen takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin alkoi tämäkin aamu. Mitä te olisitte tehneet?

Mä löysin onneksi ruskean luomivärin ja laitoin sitä kulmiin. Nyt toivon ettei tossa oo mitään helmiäiskimalletta mikä näkyy vaan tietyssä valossa..

No varmaan olisin kaivanut sen kulmakynän sieltä esiin. Tarvittaessa siirtänyt pesukoneen pois tieltä ja samalla imuroinut sen takaa ja alta.

Vierailija
4/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en jaksa meikata muutenkaan.

Vierailija
5/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos teillä olis ollut aikaa koneen siirtelyyn, mulla valitettavasti ei. Hetken harkitsin mutta koiran lenkki oli käytävä.

Meikkaamattomuus varmaan onnistuis jos ylipäätään ees olis kulmat :) mulla niin vaaleat että näyttäisin pikkasen oudolta.

Vierailija
6/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa koneen siirtelyyn, mutta tänne ehtii onneksi kirjoittaa. :)

Vierailija
7/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka uusavuttomia ihmisiä voi enää löytyä!!!! Tekee pahaa tällainen tyhmyys!!! Aaaaaaaaargh!!!!!

Vierailija
8/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos teillä olis ollut aikaa koneen siirtelyyn, mulla valitettavasti ei. Hetken harkitsin mutta koiran lenkki oli käytävä.

Meikkaamattomuus varmaan onnistuis jos ylipäätään ees olis kulmat :) mulla niin vaaleat että näyttäisin pikkasen oudolta.

Eli sinulla oli aikaa etsiä korvaavaa tököttiä (juu olen mies) kulmakarvoihisi (vai mihin kulmiin sitä nyt ikinä oli tarkoitus tunkeakaan), mutta sinulla ei ollut aikaa tehdä alle minuutin aikaa vievää operaatiota, eli vetää konetta joku 10-20 senttiä irti seinästä, jolloin olisit saanut kulmakynäsi poimittua koneen takaa? Oliko tämä taas sitä kuuluisaa naisen logiikka? 

Vierailija
9/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla oli aikaa etsiä korvaavaa tököttiä (juu olen mies) kulmakarvoihisi (vai mihin kulmiin sitä nyt ikinä oli tarkoitus tunkeakaan), mutta sinulla ei ollut aikaa tehdä alle minuutin aikaa vievää operaatiota, eli vetää konetta joku 10-20 senttiä irti seinästä, jolloin olisit saanut kulmakynäsi poimittua koneen takaa? Oliko tämä taas sitä kuuluisaa naisen logiikka? 

Tämä. Aina täällä haukutaan miehiä, mutta kyllä naisetkin yllättävät. Esimerkiksi AP aamulla kun kynä tippunut pesukoneen taakse:

A) etsii toisen kynän (ainoan tilalle?) ja kirjoittaa asiasta aloituksen AV-palstalle

B) nykäiseen pesukonetta vähän taaksepäin ja nostaa sen ainoan (ruskea lisäksi) kynänsä koneen takaa. 

Vierailija
10/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta, teidän mielestä pesukoneen siirto tehdään ihan naps vaan?

Meillä se on ainakin upotettu hyllyjen väliin, ei sitä niin vaan saada sieltä irti. Ainakaan yksin :D

Mulla aamut on niin minuuttiaikataulua että tuo ois johtanut töistä myöhästymiseen. Kyllä sitä avlle kerkee kirjottamaan työmatkaltakin siis.

Vierailija
11/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis tosiaan riitä että vedän konetta sen 20cm eteenpäin kun en mitenkään sinne taakse pääse :) pitää kokonaan vetää kolosta pois.

Vierailija
12/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta, teidän mielestä pesukoneen siirto tehdään ihan naps vaan?

Meillä se on ainakin upotettu hyllyjen väliin, ei sitä niin vaan saada sieltä irti. Ainakaan yksin :D

Mulla aamut on niin minuuttiaikataulua että tuo ois johtanut töistä myöhästymiseen. Kyllä sitä avlle kerkee kirjottamaan työmatkaltakin siis.

Jos kerran se on upotettu kalusteisiin, niin miten se kynä pääsi sinne taakse putoamaan? 

Jos kerran on minuuttiaikataulu, niin miten sinulla oli aikaa ruveta etsimää korvaavaa tököttiä, sen sijaan, että olisit heivannut koko meikkaamisen ja ollut yhden päivän ilman kulmatököttiä, tai jos nyt ihan pakko oli kulmat sutata, niin käynyt sitten vaikka ruokiksella hakemassa uuden kynän.

Tai sitten tehnyt sen kaikkein yksinkertaisimman, eli vetänyt konetta sen verran ulospäin, että olisi voinut ottaa sen kynän sieltä takaa.