Kokemuksia Thomas Cook lentoyhtiöstä
Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä
Onko henkilökunta ystävällistä ja entä ruoka
(olisi kiva kuulla myös vaasan lentokentästä)
Kommentit (14)
Vaasan kentästä ei kokemusta mutta tuosta lentoyhtiöstä kuitenkin. Lensin tuolla tasan kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Käsimatkatavarat mitattiin jokaiselta matkustajalta erikseen mittakehikossa. Sinänsä ihan ok, mutta toisaalta taas pilkuntarkkaa nipottamista. Matkustamohenkilökunta olivat kaikki naama norsun "sillä" ja kaikkea muuta kuin palvelualttiita. Ja moni vielä haukkuu Finnairin suomalaista cabin crew:ta.. Finskin emot ovat näihin Thomas Cookin porukkaan nähden täydellinen vastakohta.
Perille kuitenkin päästiin pisteestä a, pisteeseen b, joskin yli 30 min myöhässä kun menetettiin oma slotti. Paluulentoon oli suhtautunut tuon ekan kokemuksen myötä että turha odottaa palvelua koneessa, joten pettymys oli pienempi.
Paha kuitenkin mennä yleistämään ko. lentoyhtiön toiminta ala-arvoiseksi vain tämän yhden meno-paluulennon perusteella. Uskoisin että monilla on myös niitä positiivisia kokemuksia. Itse lennän todella paljon työmatkoja, osan noilla matkatoimistojen käyttämillä lentoyhtiöiden koneilla ja pääosin palvelu on ollut lentoyhtiöstä riippumatta ihan ok-tasoa. Toi Thomas Cook on itselleni ollut pettymys.
Tuiflyllä ollaan menty usein enkä ole nähnyt että kenekään käsimatkatavaroita olisi tarkistettu vaikka melko isoja käsimatkatavara-pakaaseja koneeseen tuotiin.
Hyvännäkösiä chicksejä oli lentoemot
Lisäksi koen negatiivisina puolina ahtaan matkustamon ja matkatavaroiden niukat painorajoitukset (20 kg sisältäen käsimatkatavaran, jonka enimmäispaino on 6 kg. Käsimatkatavaran maksimimitat: 55 x 40 x 20 cm).
Vierailija kirjoitti:
Tuiflyllä ollaan menty usein enkä ole nähnyt että kenekään käsimatkatavaroita olisi tarkistettu vaikka melko isoja käsimatkatavara-pakaaseja koneeseen tuotiin.
Itse olen törmännyt lähinnä pistokokeisiin, kun ollaan kentillä tarkastettu satunnaisesti joidenkin matkustajien käsimatkatavaran koko, mutta tuolla kyseisellä Thomas Cookin lennolla tarkastettiin kaikilta. En sitten tiedä, oliko heillä joku tehostettu kampanja vai yleinen käytäntö.
Henkilökunta on ystävällistä, jos matkustaja on ystävällinen henkilökunnalle.
If you want a nice vocation never choose Thomas Cook and the hotels they recommend. If you have problems the hotel persons can not help. They even let you die. I almost died at Hotel Vila Verde but I was lucky because the Hotel Manager saved me. After that I could not trust the other hotel persons.
And the food was terrible.
Ite oon yhen reissun Tjäreborgin kautta tehny ja siin oli toi Thomas Cook. Itsellä ei kyllä ollu mitään valittamista, henkilökunta oli mukavaa ja ystävällistä, lennot ajallaan, jopa etuajassa lähettiin, ku kaik oli paikalla. Ei oo ollu mitään ylimääräsiä käsimatkatavaroiden mittaamisia, minkä joku tuolla mainitsi. Ruoka on ihan ok, mitään maailman parasta tuskin lentokoneissa voi ottaakaa.
Aivan varmasti käytän uudestaanki.
T. Cookin lentoemot hymyilemättömiä robotteja. Itse kone yläilmoilla tärisi vähän liikaa, pelotti.
Matkustan joka vuosi Vaasasta Gran Canarialle kyseisellä lentoyhtiöllä eikä ikinä ole ollut mitään valittamista. Aina ollut ajoissa ja ihan hyvä palvelu
Ihan tuurista kiinni millainen putkipiikaporukka noilla ahtailla lomalennoilla vastaan tulee.
Hyvin harvasta lennosta jää mitään kummempia muistikuvia, peruskauraa niin Finskillä kuin Tomas Cookillakin jne.
En ikinä matkusta millään pakettimatka-paskoilla mihinkään. Arvostan itseäni ja lomaani sen verran, että ostan reittilennot ihan oikean lentoyhtiön, itse valitsemani matkapäivät ja matkani keston. Hotellin tai vuokraamansa asunnon myös ostan muualta kuin kolmen tähden-hotellikeskittyästä.
Tällöin loma tuntuu joltakin.
No turbulenssi ei taida kyllä olla yhtiöstä riippuvaista... :D
Perus Tjäreborgin tilauslentofirma. Perille on aina päässyt ja safka samaa linjakamaa..