MITÄ mun pitää tehdä??!!
Ihminen roikkuu minussa. Se on tänäänkin ahdistellut mua tuntitolkulla, ängennyt väkisin sohvalle viereen ja jankuttanut ja jankuttanut. Se ei voi käsittää, etten halua olla sen kanssa. En halua sitä mun kotiin, enkä kuulla enää sanaakaan sen suusta.
Se tuli tänne omien lastensa kanssa ja mun lapset on tuolla huoneessaan. Olen sanonut sille toistuvasti, että on hiljaa ja menee pois, mutta se ei mene. Otin äsken videonkin siitä. Onhan tää älytöntä, ettei usko.
Mua hermostuttaa ja ahdistaa tää tilanne tosi paljon. Mikään järkevä keskustelu eikä edes huutaminen mene perille. Se itkee ja jankuttaa ja jankuttaa, että anna mahdollisuus, se rakastaa mua, kaikki muuttuu, yms paskaa, jota oon jo pitkään joutunut kuuntelemaan.
Sitä ei yhtään kiinnosta, että mä en rakasta, enkä halua sen kanssa olla. En ole halunnut enää pitkään aikaan. Olen sanonut sen ääneen monen monta kertaa myös todistajien läsnäollessa ja ihan rauhallisissakin tilanteissa. En halua olla sen kanssa. Se on aina yhtä yllättynyt, kun kuulee sen, että mitä ihmettä, miten tää nyt tämmöseks meni. Ei siis ole mennyt jakeluun. Miten voi joku olla tommonen idiootti?? Miten voi kuvitella, että pakottamalla ja painostamalla sais jonkun olemaan kanssaan??
MITÄ voin tehdä??!!
Kommentit (18)
Hohhoijaa... 0/5. Muista ottaa lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa... 0/5. Muista ottaa lääkkeesi.
Joo kyllä kohta jonkun lääkityksen tarpeessa oonki, eikö oo joku laki, ettei toisen kotiin saa tunketua uhkailemaan ja painostamaan!
Vierailija kirjoitti:
Et päästä sitä kotiisi. Siitä on hyvä aloittaa. Ignooraat kokonaan elämässäsi.
Tätä olen tehnyt jo pitkän aikaa. Mutta se ei anna periksi millään.
Menkää naimisiin,turha enää odotella.
Jos et päästänyt sitä itse sisälle, niin miten tuli? Hajotti ikkunan? Tuli savupiipusta? Soita poliisit hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et päästänyt sitä itse sisälle, niin miten tuli? Hajotti ikkunan? Tuli savupiipusta? Soita poliisit hakemaan.
No sillä on edelleen mun avain, kun ei ole suostunut antamaan sitä pois useista pyynnöistä ja käskyistä huolimatta. Tuli pienten lastensa kanssa. En haluasi heille aiheuttaa mitään traumoja. Kun huomasi ahdistukseni ja aloin vihjailemaan, ettei tämä ole nyt mitenkään sopivaa heidän tänne tulle, se laittoi ne toiseen huoneeseen leikkimään ja aloitti mun piinaamisen.
Olen joskus aikaisemmin soittanut poliisit viemään sen pois. Nytkin jo uhkasin sillä. En haluais mitään hirveetä härdelliä lasten takia.
Nyt se jankuttaa, kun toi mulle lahjaks jalkakylpysuolaa, että sen pitäis saada nyt hoitaa mun jalkoja! Voitteks kuvitella!! Mä ajan sitä pois, niin se haluu pestä mun jalkoja!! Tää on ihan sairasta!!
Vaihda oveesi uusi lukko äläkä ENÄÄ anna sille avainta.
Vaihdosta lukko.
Onko sulla joku kaverinsa joka voisi tulla sun 'uudeksi mieheksi' niin että kun se seuraavaksi änkeää sun luo niin se sun kaverimies olisikin siellä kalsareillaam vastassa?
Ota se avain heti pois siltä. Kaikki keinot on sallittuja. Ei mitään mutinoita! Sen jälkeen annat sille tasan 5min. poistua kakaroittensa kanssa, eikä ikinä enää tule sun kotiin kutsumatta. Nyt pistät heilumaan ja siivoat roskat ulos! Anna palaa!
Ja jos vielä kutsut poliisit niin pyydä että ne vaativat sen sun avaimen häneltä pois!
Nyt se laittoi ruokaa, koitettiin syödä ihan sovussa ja sitten se lähti mun lapsen kanssa ulos hoitaa jotain asioita.
Tää on ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Lapanen. Ei mulla muuta.
Niin kuka on lapanen??
Pitäiskö mun alkaa vaatia avaimia pois ja soittaa poliiseja lasten läsnäollessa ja kesken ruokailun?? Olen erittäin tiukkaan sävyyn sanonut nämä asiat, kun lapset leikki muualla, mut sitten se häippäs laittaa sitä ruokaa ja ilmoitti vaan, että koitetaan nyt olla ihan normaalisti.
Nyt se tuli takas. Vaatii mua lainaamaan autoaan, sanoin etten tarvitse. Sitten juomaan kahvia kanssaan, sanoin, etten halua. Ja sitten vaatii saada katsella yhdessä jotain juttuja mun tietokoneelta. Sanoin lopeta. Mene pois. Anna mun olla rauhassa. Meni tekemään sitä kahvia. Kohta tuli takaisin ja alkoi vaatimaan huomiota, hyörii ja pyörii tossa.
Sanoin tiukasti ainakin 25 kertaa, että jättää avaimen pöydälle, kun lähtee viemään lapsiaan pois. Hän meni polvilleen, itki, vannoi rakkautta, lupasi kaiken tulevan kuntoon. Sanoin, että anna avain. Uhkasin soittaa poliisit, ellei anna. Hänen lapsensa kuulivat sen. Hän rukoili. Sanoi minua julmaksi, kun en ota hänen rakkauttaan ja hyviä tekojaan vastaan. Ihmetteli miten voi viedä roskat, ellei ole avainta. Sanoin, unohda roskat, anna avain. Ei antanut. Sanoi tulevansa kohta takaisin ja vievän koiran sitten lenkille. Sanoin älä tule. Lähti.
No mitä nyt teen? Soitan poliisit, että tyyppi yrittää väkisin viedä roskat ja ulkoiluttaa koiran??
Poliisit ei tuu, ellei oo väkivallan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ei tuu, ellei oo väkivallan uhkaa.
Nimenomaan fyysisen väkivallan, henkistä saa ilmeisesti harjoittaa miten paljon tahansa :(
Voisiko olla jonkintyyppistä narsismia tuollainen huomiotahakeva käytös?
http://www.ihminentavattavissa.net/html2/abc1.htm
Et päästä sitä kotiisi. Siitä on hyvä aloittaa. Ignooraat kokonaan elämässäsi.