pelkään että äidilläni on syöpä:(
Vatsakipua ja kohta tulee meno tähystykseen.
Pelkään tosiaan että siltä löytyy syöpä.
Isä menehtyi suolistosyöpään.
Ajattelin että pitäiskö mun järjestää asiani niin että voitaisiin olla joululoma sillä suunnalla kun ei koskaan tiedä milloin on viimeinen mahdollisuus olla yhdessä..
Kommentit (4)
Mun äidillä todettiin viisi vuotta sitten suolistosyöpä ja edelleen tuo painaa menemään, vaikka sekä keuhkoista että maksasta löytyi etäpesäkkeitä myös. Oli rankat hoidot ja iso leikkaus, avanne laitettiin, mutta sai senkin pois vähän ajan päästä. Ihmeitä tapahtuu siis edelleen, vaikka tilanne aluksi näyttäisi pahalta.
Toivottavasti äitisi kuitenkin on terve, eikä syöpää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Minulla oli sama huoli äidistäni viime jouluna. Järkkäsin itseni äitini tueksi toiselle puolelle Suomea tähystyksen ajaksi. Onneksi tähystyksessä ei löytynyt syöpää, vaan kivut selittyivät muilla (hoidettavissa olevilla) vaivoilla. Toivon, että sinunkin äitisi kohdalla vatsakivut selittyvät muilla suolisto-ongelmilla. Odotus ei ole helppoa, mutta tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!
Kiitos vastauksesta! Toivottavasti se olisi jotain muuta kuin syöpää eikä ainakaan sellaista jota ei voi hoitaa.
Tuntuu niin pahalta.
Itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä todettiin viisi vuotta sitten suolistosyöpä ja edelleen tuo painaa menemään, vaikka sekä keuhkoista että maksasta löytyi etäpesäkkeitä myös. Oli rankat hoidot ja iso leikkaus, avanne laitettiin, mutta sai senkin pois vähän ajan päästä. Ihmeitä tapahtuu siis edelleen, vaikka tilanne aluksi näyttäisi pahalta.
Toivottavasti äitisi kuitenkin on terve, eikä syöpää löydy.
Kiitos kun vastasit. Voihan se olla että äiti selviää. Tuolla paikkakunnalla on paljon syöpätapauksia.
Nyt odotellaan.
Tiedän tunteen. Minulla oli sama huoli äidistäni viime jouluna. Järkkäsin itseni äitini tueksi toiselle puolelle Suomea tähystyksen ajaksi. Onneksi tähystyksessä ei löytynyt syöpää, vaan kivut selittyivät muilla (hoidettavissa olevilla) vaivoilla. Toivon, että sinunkin äitisi kohdalla vatsakivut selittyvät muilla suolisto-ongelmilla. Odotus ei ole helppoa, mutta tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!