Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en tahdo todeksi uskoa....

Vierailija
27.11.2016 |

Olen nyt vuoden seurustellut aivan ihanan miehen kanssa. Edellinen suhde oli ihan kamala, alkoholia ja väkivaltaa, vuodesta toiseen jatkuvaa pettämistä. OLEN ihan ymmälläni nyt, että miten voi olla kaikki näin hyvin. Joko on käynyt tuuri tai sitten miehestä paljastuu jotain kauheaa kun muutetaan yhteen kuukauden päästä. Mitä veikkaatte??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy se hyvä tuuri. Olen minäkin jo kaksi vuotta odottanut sitä kauheutta paljastuvaksi, mutta kyllä tuo  mies on sellainen kuin antaa ymmärtää, eikä luurankoja ole löytynyt..

Nauti.

Vierailija
2/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suhde pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä. Edellisen suhteen ongelmat tulisi jättää taakseen, ja olla luottavaisin mielin uuden kumppanin kanssa :)

Sitähän ei koskaan voi tietää mitä luurankoja toisella on kaapissa ja ne paljastuvat vasta, kun asuu jo toisen kanssa ym. Nyt vain rentoudut ja nautit onnellisesta suhteestasi! Onnea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 😊 kävin edellisen suhteen jälkeen 10 kerran eroseminaarin ja se auttoi hyvin pääsemään yli vanhasta suhteesta ja traumoista mitä siihen liittyi. Ap

Vierailija
4/4 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä vielä jotain ikävää paljastuu, älä huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä