Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7vuotta yhdessä, iso ikäero ja miestä ei kiinnosta seksi

Jukksop
27.11.2016 |

Alan olemaan ihan turhautunut tähän, koska itsellä tekee mieli. Meillä seksiä on kerran 1-2 viikossa. Ekat kolme vuotta sitä oli päivittäin. Mies sanoo rakastavansa ja muuten meillä on läheisyyttä. Itse vain kärsin tästä päivittäin. Ja ennen kuin joku ehtii minua haukkua niin en ole ylipainoinen ja huolehdin ulkonäöstäni. Olen jo pitkään epäillyt, että miehellä on joku toinen kiinnostuksen kohde, koska en voi ymmärtää mistä muusta tämä johtuisi.

Vai onko tämä normaalia 7vuoden suhteessa?

Taustaa sen verran, että ikäeroa 15vuotta ja 2 alle 8v lasta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yli 50 vuotta?

Vierailija
2/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on kun ottaa huomattavasti vanhemman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on noin 50vuotta. Tätä palstaa lukiessa tulee olo, että monilla 40-60v on erittäin aktiivinen seksielämä, vaikka ollaan pitkässä suhteessa, olenko väärässä ?

Minä olen kuin myrskynmerkki jo aamulla kun nousen kiukkuisena (turhautuneena) ja valitan asiasta monta kertaa viikossa. Oikein inhottaa oma käytös kun tulee sellainen seksinvonkaaja olo - eihän tämä näin pitäisi mennä. Meillä on kiireinen arki, joten mitään jokapäivä-seksiä en itsekään odota tai edes jaksaisi, mutta 1-2kertaa viikkoon olisi kiva ja niin, että kumpikin haluaisi enkä vain minä.

Muuten minulla on paras mahdollinen mies ja meillä on todella hyvä suhde, mutta tämä yksi asia on nyt reilun vuoden ollut todella iso ongelma. 

Vierailija
4/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa.

Vierailija
5/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on pieniä lapsia ja harrastatte seksiä 1-2 kertaa viikossa. Oikeasti, sinulla ei ole valittamisen aihetta. Ei voi sanoa, ettei miestäsi kiinnostaisi seksi, jos kuitenkin kerran viikossa panette.

Vierailija
6/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä halusit vanhan ukon. Pidä hyvänäsi nyt.

Vierailija
7/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi tuommoinen suhde! Ei sitä aina jaksa nussia.

Vierailija
8/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hyväksyttävä tai vaihdettava nuorempaan. Itselläni oli 11v vanhempi mies ja samoin kävi. Meillä ei onneksi yhteisiä lapsia niin oli helppo erota.

Vierailija
9/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä minä?

Minulla ja miehelläni on 15vuoden ikäero, mies yli 50v ja olemme olleet yhdessä 7,5v.

Seksi on loppunut tästä suhteesta lähes täysin. Miestä ei tunnu kiinnostavan ja erektionkin kanssa on niin ja näin.

Suhteen alussa pari ensimmäistä vuotta olivat todella kiihkeitä ja homma toimi moitteettomasti.

Itse olen jo tottunut tähän tilanteeseen, että seksiä tässä suhteessa ei tule olemaan kun max.1krt kuussa.

Se, että aionko elää loppuelämäni näin on sitten toinen asia. Kamalaa on ollut huomata, että olen alkanut katsomaan toisia miehiä ns. sillä silmällä. Uskonkin, että suhteemme tulee päättymään ja yhtenä syynä on tämä seksittömyys.

Mies ei ole halukas keskustelemaan asiasta, ei tunnu paljoa vaivaavan.

Vierailija
10/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes riipu suoraan testosteronista vaan on monien tekijöiden yhteistulos.

Vierailija
11/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä on 0,5-1 krt/vko ja sinä haluaisit 1-2 krt/vko. Ja kun nyt ei sinun toiveisiin päästä, niin olen kuin myrskynmerkki joka päivä.

Vierailija
12/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänenaika,ei se perhe elämä voi olla pelkkää nussimista! Ja 1-2kertaa viikossa on paljon jos on pieniä lapsia.älä valita!

Vierailija
13/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavan yleistä, että seksi vähenee noin paljon. Onhan se väärin. Pitäisi suhteen alussa sopia, minkä verran seksiä vähintään on missäkin iässä, ja jos halut sopia eivät silloin kohtaa, valita joku muu. Ihmiset ovat niin erilaisia sen suhteen, miten paljon ovat valmiit panostamaan seksiin ensimmäisten vuosien jälkeen. Iälläkin on merkitystä, mutta se ei ole tärkein tekijä. Miehen testosteroni laskee vähitellen, mutta joku toinen viisikymppinen haluaisi pari kertaa päivässä.  Siksikin on viidenkympin villityksiä, kun vaimon halut vähenevät vaihdevuosien myötä ja mies kokee, että elämä loppui, kun seksiä on heikosti.

Toisaalta parisuhteissa on seksiä keskimäärin 1-2 kertaa viikossa, ja kun alkusuhteet lasketaan tuosta pois, jäädään alle 1 kertaan viikossa. Yleensä jompikumpi pihtaa alun jälkeen.

Moni sanoo, että sen, jolta pihdataan, pitäisi korjata ongelma, esimerkiksi palvella toista paremmin seksissä. Uskottomuudesta ei onneksi sanota näin, vaan siinä vaaditaan, että uskottoman pitäisi pyytää anteeksi ja korjata ongelma. Toivottavasti näihin saadaan tulevaisuudessa tasapuolisuutta. Parisuhteessahan sitoudutaan antamaan toiselle läheisyyttä. Saa olla antamatta, jos siltä tuntuu, mutta se on eräänlaista pettämistä, ellei toisin ole sovittu. Jotkut terapeuteista sanovat, että pihtaajan pitäisi hankkia itselleen sijainen, mutta eihän se korvaisi pihtaamista kuin pieneltä osin. 

Voi silti itsekin kokeilla miettiä, olisiko takana jotain, johon voi vaikuttaa. Netistäkin löytää ohjeita, mistä voisi kiikastaa ja mitä kokeilla. Voi myös hakeutua yhdessä seksuaaliterapeutille ratkomaan sitä, miten löytäisi taas seksuaalisen yhteyden. He yleensä ymmärtävät seksin tärkeyden parisuhteelle. Seksistähän parisuhteessa on kyse, jos ei pelkkiä kämppäkavereita olla.

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miehen_haluttomuus

"

Alla on lueteltu tunnettuja syitä, jotka voivat aiheuttaa seksuaalista haluttomuutta (lähde: Meuleman ym. 2005)

Testosteronivaje

Kohonnut prolaktiini

Viha ja ahdistus

Masennus

Parisuhdeongelmat

Aivohalvaus

Masennuslääkitys

Epilepsia

Trauman jälkeinen stressireaktio

Munuaisvika

Sepelvaltimotauti ja sydämen vajaatoiminta

Ikääntyminen

HIV

Kehonrakennus

Syömishäiriöt"

http://www.terve.fi/seksi/miehen-seksuaalinen-haluttomuus

"Seksuaalisen halun puutetta voi kuitenkin hoitaa, joten kannattaa hakea apua."

Täältä löytyy ohjeita, joita voit kokeilla

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000195591.html

Vierailija
14/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on taas luettu. Ap kirjoitti seksiä olevan kerran 1-2 viikossa ei 1-2 kertaa viikossa.

Vierailija
15/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli että seksiä kerran 1-2 viikossa. Eli 2-4 krt/kk.

Vierailija
16/16 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on edelleen ja 3-4vuotta seksi oli meille kummallekin tärkeää, joten en voi tätä asiaa ohittaa. Myös väestliiton sivuilla mainitaan seksi tärkeänä tekijänä parisuhteessa, "liimana".

Kun sain nuorimman lapsenikin sektiosta oli 5päivää kun olimme jo niissä puuhissa ja sama jatkui koko pikkulapsiajan eli juuri silloin kun pariskunnilla ei yleensä seksiä ole.

Kesällä & syksyllä seksiä oli kerran kahdessa viikossa ja nyt vasta muutamana kertana ollut kerran viikossa. Jos en olisi nostanut kissaa pöydälle, niin veikkaan, että tahti olisi vain harventunut.

Mies on muuten ikäistään paremmassa fyysisessä kunnossa kuin suurin osa ikäisistään, joten ihme jos missään muussa ei ikääntyminen näy kuin haluissa minua kohtaan?

Miehelläni ei ole erektion kanssa ongelmia, seisoo yölläkin nukkuessaan ja aamulla - ei vain koske minuun. 

En ole katsellut muita miehiä, ei tee edes mieli. Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että mies on elämäni rakkaus ja rakkaus varmasti kestäisi senkin jos tulisi joku sairaus, ettei seksiä olisi. Mutta kun sairautta ei ole/mitään selittävää tekijää tuntuu etten kestä tätä vaan olen koko ajan ärtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä