Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiksu mies käyttää valtaansa minuun. Miksi?

26.11.2016 |

Keskustelu poistettiin jostain syystä joten tein uuden.
Kerkesin lukemaan kommentit ja intuitioni on sanonut aivan samaa aina, että hän on vallanhaluinen, ehkä jopa narsistinen.

Silti hänessä on jotain mistä on pakko tykätä vaikka mielessäni olen usein inhonnut häntä.
Vain koska tunnen itseni niin ala-arvoiseksi välillä.
Olen myöskin vetänyt rajat ja näyttänyt sen hänelle elein. Eli olen suuttunut ja lähtenyt tilanteesta pois.
On lopettanut mutta jossain vaiheessa se alkaa kun välimme ovat jälleen todella hyvät.

En jotenkin pysty hyväksymään sitä, että haluaa jotain pahaa minulle kun minusta ole mitään uhkaa hänelle.
Osaa olla niin hieno ihminen ja toisaalta välillä niin.. kylmä.

En ymmärrä yhtälöä. Yrittäkää ratkaista tämä.
Meillä ei ole juuri mitään yhteistä.
Olen nuori ja hän minua reilusti vanhempi.
En ole fiksu tai minussa ei ole juuri mitään kiinnostavaa tuollaisen ihmisen silmissä. Tai ainakaan pitäisi olla.

Olen pohjasakkaa häneen verrattuna eikä elämänhallintani ole aina ollut paras mahdollinen.
Olen kaunis mielestäni mutta en mitenkään erityisen.
Eikä vartaloni ole kummoinen.
En ole kovin sivistynyt enkä järjestelmällinen.
Olen vähän pihalla usein (johtuen sairaudestani joka uuvuttaa enkä pysty aina täysillä keskittymään), nauran paljon ja minut saa hymyilemään helposti.

Olen ystävällinen ja otan muut huomioon. Autan minkä pystyn.
Osaan olla piikikäs jos jutut menee loukkaamisen rajalle.
Muuten olen melko kömpelö sosiaalisesti, riippuu aiheista. Sillä tosiaan minulla ei ole juurikaan tietämystä, kapasiteetti ei riitä esim. poliittisiin tai historiaan saatika vuosikymmenten takaisen musiikin pohtimiseen.

Meni pitkäksi mutta olen mielissäni jos jaksatte lukea. Jatkan nyt tähän mieheen.

Fiksuin kenet olen tuntenut. Erittäin järjestelmällinen ja kunnianhimoinen.
Tietoa ja taitoa on hyvin paljon.
Saa hämmästyä usein.
Hän on ylpeä itsestään ja saa ollakin.
Osaa olla hyvin itsekäs ja omahyväinen.
Mutta myös sydän löytyy.
On kiltti ja huomaavainen sekä muistaa kerrottuja sekä sovittuja asioita.
On lähes kaikille mukava ihminen ja hänessä on ihailtavaa johtajuutta.
Lämminhenkinen mutta täysin tietoinen miten asiat tulee hoitaa.

Hän saattaa välillä hellästi koskettaa tai puristaa takamustani. Tai koskettaa selkää antaen käden hiljalleen mennä kohti persettä.
Näitä on useita. Hellästi koskettaa poskiani välillä. Kehuu ulkonäköäni.
Jos on vain tilaisuus niin koskee.

Välillämme ei siis muuten ole mitään tai tule olemaan. En ole ahdistunut enkä myöskään ihastunut (ihaillen kyllä ihmisenä välillä).
Tämä hämmentää.
Niin asiallinen ja älykäs mies mutta kuitenkin käytös on välillä jotain aivan muuta.

Kommentit (17)

1/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kappalejaot puuttuu lopusta.

Johtuu kun kopioin tekstin alkua lukuunottamatta ja on liitetty tuohon tarkistamatta.

Anteeksi siitä.

Vierailija
2/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali hyvä mies. Olet vaan epävarma. Mitä turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuksää isästäs ny?

Vierailija
4/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuksää isästäs ny?

En todellakaan.

Olemme tekemisissä lähes päivittäin työn puolesta.

Vierailija
6/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta aivan tyypilliseltä hyväuskoiselta, huumaantuneelta hempukalta. Onnea, löysit itsellesi ihanan pelimiehen.

Vierailija
7/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhun on sitä helppo käyttää. Siksi.

Vierailija
8/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon hellimisen ja kehumisen lisäksi saattaa tuijottaa huuliani tai silmiäni pitkään. Usein tulee sellainen "mitä just tapahtu" - tunne.

Sitten on päiviä kun on todella kylmä.

Saattaa sanoa töykeästi mitä vain mistä vain sekä kenelle vain mutta kehuu itseään suunnilleen maasta taivaisiin.

En edes tiedä miksi kirjoitan hänestä.

Hän on vain saanut minut joskus ihailemaan itseään mutta nykyään yököttää.

Tavallaan en halua puhua pahaa koska on ollut todella kiltti yms. mutta jokin on vaan niin vastenmielistä.

Muut eivät sitä huomaa vaan kehuvat kovasti.

Ap

Vierailija
9/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta aivan tyypilliseltä hyväuskoiselta, huumaantuneelta hempukalta. Onnea, löysit itsellesi ihanan pelimiehen.

Ei ole ollenkaan tästä kysymys.

En ole ihastunut. Oksettava ajatuskin.

Olen vihainen ja hämilläni.

Miksi minulle juuri täytyy tehdä noin.

En halua, että minua kohdellaan ala-arvoisesti.

Ap

Vierailija
10/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet asian ongelmalliseksi -vaihda työpaikkaa.

Vierailija
11/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kylmän asiallinen häntä kohtaan. Sun pitää kehittää sellainen "ei kiinnosta" asenne, ignooraa kaikki huomionhakuyritykset. Todennäköisesti hän jossain vaiheessa kyllästyy kun ei saa sitä huomiota mitä haluaa.

Vierailija
12/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulukiusattu? Oletko lapsena pahoinpidelty?

Haluatko olla edelleen?

Kysymys on puhtaasti tästä.

Kaltoinkohtelija tunnistaa sinussa hyväksikäytettävyyden. On sinusta kiinni haluatko tähän kuvioon hyväksikäytettäväksi, vai haluatko vaikkapa kasvaa ihmisenä kunnes olet valmis löytämään tasapainoisen ihmissuhteen.

Vierailija
13/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua sinulle mitään hyvää. Pysy erossa.

Vierailija
14/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oppisit jotain. Tai ainakin yrittäisit oppia jotain. Se "oppi" tulee sinun itsesi löytää.

Vierailija
15/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät häntä fiksuna? Sitä en tajua.Ei tuollainen käytös ole fiksua ja se että sinä pidät häntä  sellaisena kertoo että sulla on jotenkin arvomaailma yms täysin päin alvettia ja olet itse terapian tarpeessa. Luonnehäiriöisten uhreilla on oma vertaistukipalsta muualla.

Vierailija
16/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää valtaansa koska voi.

Älä sure, et ole ainoa johon tämä luihuinen käyttää maireaa valtaansa, sellainen jostain syystä vetoaa yleisesti ihmisiin, kunnes kolahtaa omalle kohdalle ja joutuu tällaisen vallankäyttäjän uhriksi ja satuttamaksi. Sen jälkeen silmät avautuu ja tällaiset tunnistaa jo kilometrin päähän, eikä heidän lumovoimansa enää tehoa.

Onhan  se hauskaa että nämä peikot kulkee ihmisten joukossa, ihan kuin jostain elokuvasta, itse näkee hirviön hirviönä, kun muut näkee hänet keijukaisena ja valon tuojana, koomista katsoa sivusta.

Vierailija
17/17 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kolahti, sisältö ei niinkään. Sama kuvio silti vaikka minua ei kourita eikä tuijoteta. Reilusti itseäni vanhempi mies työpaikalla, jonka pitäisi ohjata minua mutta pelaa jotain omaa peliään, jossa minulle uskotellaan tukea erittäin rakastettavasti, kehutaan aikaansaannoksia mutta sitten taas vedetään matto alta ja kuritetaankin, tätä vuoron perään.

Tuo tyyppi on nähnyt minut heikoimmillani, kun elämässäni oli useampi iso kriisi päällekkäin. En ole edes yrittänyt piilottaa vereslihaa, ja uskon hänen pohjimmiltaan vihaavan minua siitä. Arvelen sitä pohjimmiltaan kateudeksi. Että miksi tuo minua huonompi ämmänrääpäle ei vain taitu, vaikka taipuu minkä ehtii. Ja toisaalta olen väläytellyt kykyjä, jotka häneltäkin puuttuvat. Ennen kaikkea hän kuitenkin uskoo olevansa minua ylempänä sekä aseman, taitojen, iän että sukupuolen perusteella, ja siksi on tarve painaa minua alas. Ja minä röyhkimys nostan vain aina pääni takaisin pystyyn.

Älä kuvittele, että koska itse koet olevasi pikku peltohiiri merihädässä, muut näkevät sinut vain suojeltavana ja vaarattomana. Vaikka olisit oikeasti täysin säälittävä, moni vihaa sinua ihan vain siksikin. Koska heidän on pitänyt kätkeä oma säälittävyytensä.

Varo. Älä koe mitään lämpimiä tunteita. Peli saattaa tuosta vain paheta.