On se vaan surullista kun ei kumppania enää löydy
Aiemmat suhteet siis kaatuneet ja nyt ei kelpaa enää kenellekään. Nettiä myöden kaikki etsitty mutta ei löydy. En millään käsitä miksi. Tai no enhän minä kaunis ja laiha ole että se lienee syy.
Kommentit (19)
Ei se etsivä löydä koska epätoivo paistaa pitkälle. Lakkaa hakemasta niin se tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se etsivä löydä koska epätoivo paistaa pitkälle. Lakkaa hakemasta niin se tulee vastaan.
Typerin ohje ikinä. Olen ollut etsimättä nyt 5 vuotta ja suhde-elämä on ollut täysin kuollut, ei mitään juttuja, sutinaa tai muutakaan. Kun ei ole kaunis ja laiha joutuu itse muutoinkin olemaan se aktiivinen, vaikka menee ne jutut silti mönkään eikä kelpaa. Ei ap.
Ehkä kannattaa lakata etsimästä sieltä netistä. Kun kuljet kaupungilla tai missä tahansa, katso ihmisiä silmiin ja ole ystävällisen näköinen, aloita jutustelu kauppajonossa ja bussipysäkillä jne.
Laihduta, laittaudu ja ole avoin ja ystävällinen. Kohta sinullakin on seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, laittaudu ja ole avoin ja ystävällinen. Kohta sinullakin on seuraa.
Entä kun ei ole syytä laihduttaa, laittautuu jo ja on avoin & ystävällinen? Eivät nuo ominaisuudet tee miehen silmissä miellyttäväksi. Pitäisi olla KAUNIS. Ja kauniita kasvoja ei ikävä kyllä saa meikillä aikaiseksi vaikka kuinka yrittäisi. Sen saa vain kauneuskirurgialla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa lakata etsimästä sieltä netistä. Kun kuljet kaupungilla tai missä tahansa, katso ihmisiä silmiin ja ole ystävällisen näköinen, aloita jutustelu kauppajonossa ja bussipysäkillä jne.
Mene ja aloita jutustelu? No kuule kun suomipojat kattoo sua kun olisit joku sekopää jos meet noin vaan kadulla juttelee.
Lakkaa hakemasta niin se tulee vastaan.
Voi vitun lakkaa hakemasta, olen 10 vuotta ollut yksin, milloin hakenut, milloin en mutta tämä on paskamaisin neuvo ikinä!!!
Vähän samat fiilikset.
Tosin en oo koskaan seurustellut, kun ei tosiaan ole kelvannut.
Nyt sitten ainoat, jotka lähestyy on lähinnä ulkomaalaisia miehiä.
Mutta mulle se suomen kieli on vaan tosi tärkeä, enkä haluaisi luopua siitä.
Haluaisin parikin lasta ja kun miestä ei ole kuulunut, pitäisi varmaan alkaa säästää siihen keinohedelmöitykseen. Harmi, kun nekin supistaa sitä geenipoolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerin ohje ikinä. Olen ollut etsimättä nyt 5 vuotta ja suhde-elämä on ollut täysin kuollut, ei mitään juttuja, sutinaa tai muutakaan. Kun ei ole kaunis ja laiha joutuu itse muutoinkin olemaan se aktiivinen, vaikka menee ne jutut silti mönkään eikä kelpaa. Ei ap.
Aktiivisuus on oikeesti turn off. Eikä ohje ole typerä, on toiminut monella tutulla ja itsellänikin.
Ei se auta että olisi hoikka ja nätti. Jos ei löydy niin ei löydy. Tai sitten ehkä joskus löytyy. Ei voi tietää, mutta ainakaan yrityksestä ei ole puutetta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivisuus on oikeesti turn off. Eikä ohje ole typerä, on toiminut monella tutulla ja itsellänikin.
Niin no jos kotoota hakevat niin mikäs siinä sitten. Mutta näin kun ikä on lähempänä 4kymppiä kuin 3kymppiä niin ei tässä nyt kauheasti viitsisi vain olla ja odottaa jos joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se etsivä löydä koska epätoivo paistaa pitkälle. Lakkaa hakemasta niin se tulee vastaan.9
Vai niin. Mistä niitä siippoja löytyy etsimättä?
Hmmm. Mä kelpaan, mutta en niille, jotka mulle kelpaisi.
Sama lopputulos: ei kumppania.
Olen jo pari perhehelvettiä elänyt, nyt seulon kumppaniehdokkaat tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kaikki 6 suhdettani alkaneet vasta sitten kun itse olen ollut aktiivinen, siis flirtannut tai yhtäkin ihan pokkana pussasin kesken kaiken suulle, no, se olikin vanha tuttu ennestään jo mutta kuitenkin. Jos itse en tee mitään ja katselen vaan seiniä, mitään ei tapahdu. ohis
Anna signaalia miehille, jotka ovat "omantasoisiasi", esim. hymyilemällä ja katsomalla hieman tavallista pidempään heidän silmiinsä baarissa, niin joku tullee juttelemaan sinulle. Jos kukaan ei koskaan lähesty sinua tuosta huolimatta, niin et ole kärryillä omasta "tasostasi".
Vierailija kirjoitti:
Anna signaalia miehille, jotka ovat "omantasoisiasi", esim. hymyilemällä ja katsomalla hieman tavallista pidempään heidän silmiinsä baarissa, niin joku tullee juttelemaan sinulle. Jos kukaan ei koskaan lähesty sinua tuosta huolimatta, niin et ole kärryillä omasta "tasostasi".
En käy baareissa enää.Miksi sieltä löytäisin mitään tai ketään järkevää kun kaikki on tuhannen tuutin pieruissa. Ja koska ennitse juo niin ei kiinnosta mennä juoppojen sekaan kamalaan meteliin.
Sama tilanne paitsi että olen kaunis, laiha ja isorintainen. Eli eipä se ole siitä ulkonäöstä kiinni...
Saan olla hyvin rauhassa baarissa ja baarin ulkopuolella, en edes muista milloin olisin puhunut jonkun miespuolisen kanssa. :(
Et kai ole humanisti/amispölö?