Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoja "pakkomielteitä" teillä on?

Vierailija
26.11.2016 |

En nyt tiedä, että onko sana pakkomielle osuvin, mutta sillä mennään. Eli millaisia tapoja/pakkomielteitä teillä on, mitä ei välttämättä monilla muilla ole?
Itse en voi soittaa joulumusiikkia huoneessa jossa on sotkuista.
En voi käydä suihkussa, jos saunan ovi on rakosillaan, vaikka saunassa ei ketään olisikaan. Tulee vaan sellanen tunne, että siellä on joku jos ovi on raollaan.
Mun pitää kaupassa kaikkien tuotteiden hinnat pyöristää ylöspäin, esim jis tuote maksaa 2,75€ niin minulle se saattaa olla 3€.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tuon summien pyöristyksen suhteen. Tulee kiva yllätys kassalla. :D

Lisäksi en voi ostella parittomia juttuja heviosastolta: tomaatteja, appelsiineja, mandariineja, omenaa, sipuleita... Sen sijaan kurkkuja ja muita pitkulaisia pitää olla pariton määrä. Tähän ei ole yksioikoista sääntöä, vaan perstuntumalla.

Jos tapaan kadulla tutun, jonka kanssa jään juttelemaan, niin seisoin aina limittäin, että näen hänen selustansa. Ettei kukaan hyökkää vaivihkaa, koska arkeahan se meilläpäin olisi. ;)

Nää nyt tuli äkksiltään mieleen. Mulla on paljon muitakin.

Vierailija
2/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään meinaa uskoa että yksi tyyppi ei ole kiinnostunut musta. Ei tosin ole suoraan sanonut mutta av:n mukaan ei ole. Mutta tänäänkin käänsi selän kun yllättäen osuttiin samaan paikkaan. 😥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama tuon summien pyöristyksen suhteen. Tulee kiva yllätys kassalla. :D

Lisäksi en voi ostella parittomia juttuja heviosastolta: tomaatteja, appelsiineja, mandariineja, omenaa, sipuleita... Sen sijaan kurkkuja ja muita pitkulaisia pitää olla pariton määrä. Tähän ei ole yksioikoista sääntöä, vaan perstuntumalla.

Jos tapaan kadulla tutun, jonka kanssa jään juttelemaan, niin seisoin aina limittäin, että näen hänen selustansa. Ettei kukaan hyökkää vaivihkaa, koska arkeahan se meilläpäin olisi. ;)

Nää nyt tuli äkksiltään mieleen. Mulla on paljon muitakin.

Justiinsa toi, että kassalla sit toteaa loppusumman olevankin monia euroja pienempi pyöristänusen takia :)

Vierailija
4/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tsekata aina ennen kotoa lähtemistä, että hella, hiusraudat ym. ovat varmasti pois päältä. Joskus on hississäkin iskenyt mieleen että ei hitto jäiköhän joku levy päälle, ja pakko mennä takaisin tarkistamaan:D

Ovi pitää myös kokeilla moneen kertaan, että varmasti on lukossa eikä raollaan

Vierailija
5/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän aina tuulikaapin ovea kiinni, tiskaan ennen kuin aloitan kokkauksen, laitan teekuppiin sokeria ennen vettä, asetan vauvan vaatteet kuivumaan aina omalle riville, muiden pyykkien kanssa ei ole väliä järjestyksellä, joskus kun löydän kaksihaaraisen päästä niin poistan sen niin, että vedän haarat erilleen kunnes toinen pää irtoaa.

Vierailija
6/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa valitsen parittoman määrän hedelmiä tai vihanneksia, en ota ensimäisenä hyllyssä olevaa tuotetta vaan aika taaempaa.

Ravintolassa esim. en voi ottaa päälimmäistä lautasta, otan sen seuraavan.

Vierailija
7/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. telkkarin äänenvoimakkuus voi olla 15,20,25. Ei todellakaan 21 tai 29. Hyrr.

Vierailija
8/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vaihtaa roskiksen (ei yleisellä paikalla vaan töissä tai kotona), meen vaivihkaa sen perässä ja asettelen pussin kunnolla. Ihmiset ei osaa laittaa roskapussia ämpäriin.

Vierailija
9/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tsekata aina ennen kotoa lähtemistä, että hella, hiusraudat ym. ovat varmasti pois päältä. Joskus on hississäkin iskenyt mieleen että ei hitto jäiköhän joku levy päälle, ja pakko mennä takaisin tarkistamaan:D

Ovi pitää myös kokeilla moneen kertaan, että varmasti on lukossa eikä raollaan

Mulla ei ole näitä ongelmia, mutta äidilläni on. Hän sitten luki Niksi-Pirkasta, että liedestä kuva samoin muista vipstaakkeleista, jokaista lähtöä ennen. Hän teki niin ja pysty tarkistamaan bussissa, että pois ovat päältä. Se on nyt sitten ihan oma rituaalinsa.

Ovea on paha kuvailla, kun ei näy.

Vierailija
10/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ei niin hyvissä ruokapaikoissa on pakko putsata haarukka ja veitsi servetillä ennen syömistä.

En voi ajatella mitään ns epärealistista, koska sitten on ihan pakko ruveta itselle selittämään loogisesti, miten asia oikeasti on ja miksi se ei voisi olla niin kuin kuvittelin.

Vierailija
11/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

........Mun pitää kaupassa kaikkien tuotteiden hinnat pyöristää ylöspäin, esim jis tuote maksaa 2,75€ niin minulle se saattaa olla 3€.

Mä teen samaa! Kassalla tulee aina kivana "yllätyksenä", kun se loppusumma olikin vain 17,80, kun ite oli summaillut, että noin 20e.. arjen pieniä iloja :D

Mulla on myös limppuneuroosi. Tiiättekö, jos on viipaloitu limppu ja sieltä välistä nappaa jonkun tyyliin kolmanneksi pienimmän palan ja siihen limppuun tulee pykälä? En kestä sitä muotonsa menettänyttä limppua :'( Pakko joko ottaa palanen aina keskeltä tai aloittaa toisesta päästä ja syödä limppu "järjestyksessä".

Vierailija
12/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen tankkaamaan autoa niin suojaan paperia käteeni ettei bensan haju tartu.

Vierailija
13/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestä wc.stä poistuessani avaan oven

paperilla tai paidan/takin hialla.

Monesti myös muitakin ovia. Talvella hyvä ku on usein hanskat kädessä niin ei tarvitse vaivautua.

T. Bakteeri kammoinen

Vierailija
14/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tulee vieraita, mun on pestävä eteisen lattia. Koitan minimoida, etteivät sitten tulisi niin "kaupunkisilla" sukilla peremmälle asuntoon, kun riisuessaan kengät astuvat sukkasillaan kuitenkin sellaisiin kohtiin, missä minä olen riisunut kenkäni.

Sohvalle on laitettava päällinen vieraita varten, kun ovat kuitenkin tulleet lähijunalla.

T. Toinen bakteerikammoinen

Vierailija
15/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisissä vessoissa laitan paperia renkaan päälle, ennen kuin istun.

Ravistelen pyykeistä (esim. lakanat) pölyjä ulkona ennen pyykkiin laittoa.

Vierailija
16/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella teistä on ocd-diagnoosi?

Vierailija
17/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina täsmälleen samanlaisen aamupalan.

Vierailija
18/19 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin tulee vieraita, mun on pestävä eteisen lattia. Koitan minimoida, etteivät sitten tulisi niin "kaupunkisilla" sukilla peremmälle asuntoon, kun riisuessaan kengät astuvat sukkasillaan kuitenkin sellaisiin kohtiin, missä minä olen riisunut kenkäni.

Sohvalle on laitettava päällinen vieraita varten, kun ovat kuitenkin tulleet lähijunalla.

T. Toinen bakteerikammoinen

Ei ole ocd:tä diagnosoitu, mutta se mulla varmasti on (oon vasta menossa terapiaan). t. 14

Vierailija
19/19 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tarkistaa moneen kertaan, ettei mikään jäänyt päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme