Nainen, onko Kari Taalasmaa mielestäsi seksikäs?
Karihan on miehekäs hahmo, entäs näyttelijä Tommi Taurula?
Kommentit (21)
Ei ole, vaan Kari Taalasmaa on sellanen iskätyyppinen hahmo.
Huvittava ja ihana, mutta ei missään nimessä seksikäs.
Tosin mä olenkin itse parikymppinen, varmaan nelikymppisenä sitten saatan pitääkin tuollaisia miehiä seksuaalisesti kiinnostavina.
Tällä hetkellä kuitenkin liian vanha ollakseen seksikäs minun silmissäni.
Kyllä on, jollain tavalla karismaattinen "perinteinen suomalaismies". Vähän samalla tavalla kuin Supernaturalin Dean on periamerikkalainen.
Karin ajoittainen hölmöily ei kylläkään vetoa. Tommi Taurulasta en osaa sanoa, kun en tiedä hänen persoonastaan mitään. Ulkoisesti toki hyvännäköinen, mutta seksikkyys on muutakin.
Taitaa olla yksi sarjan karismaattisimmista näyttelijöistä (se ei toki paljon vaadi).
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ja ihana, mutta ei missään nimessä seksikäs.Tosin mä olenkin itse parikymppinen, varmaan nelikymppisenä sitten saatan pitääkin tuollaisia miehiä seksuaalisesti kiinnostavina.
Tällä hetkellä kuitenkin liian vanha ollakseen seksikäs minun silmissäni.
En usko, että ikä on tässä se ratkaiseva tekijä. Minusta Kari on seksikäs, ja olen itsekin vasta 26.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan Harrison Fordilta.
Mulle on tullut joskus sama mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ja ihana, mutta ei missään nimessä seksikäs.Tosin mä olenkin itse parikymppinen, varmaan nelikymppisenä sitten saatan pitääkin tuollaisia miehiä seksuaalisesti kiinnostavina.
Tällä hetkellä kuitenkin liian vanha ollakseen seksikäs minun silmissäni.En usko, että ikä on tässä se ratkaiseva tekijä. Minusta Kari on seksikäs, ja olen itsekin vasta 26.
Riippuu varmaan ihmisestä.
Minä en ole ikinä osannut pitää vanhempia miehiä seksikkäinä, eli minulle ikä on nimenomaan ratkaiseva tekijä.
Olen 23v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kuitenkin liian vanha ollakseen seksikäs minun silmissäni.En usko, että ikä on tässä se ratkaiseva tekijä. Minusta Kari on seksikäs, ja olen itsekin vasta 26.
Riippuu varmaan ihmisestä.
Minä en ole ikinä osannut pitää vanhempia miehiä seksikkäinä, eli minulle ikä on nimenomaan ratkaiseva tekijä.
Olen 23v.
Juu, ilmaisin itseni huonosti! Tarkoitin siis sitä, että en usko, että mielesi muuttuu vanhemmitenkaan. Joihinkin hän vetoaa ja joihinkin ei, sinuun siis ei, ja syy on varmaankin juuri siinä iässä. Itse olen taas pitänyt hänestä aina, joten arvelen näin olevan jatkossakin, ellei hahmo muutu dramaattisesti. ☺
Miksi tätä kysellään täällä vähän väliä? Tommiko siellä?
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttääkin Harrisonilta. 😍.
Ei ole. En nyt äkkiseltään osaa sanoa muuta kuin että siinä on jotain ilkeää ja ikävää heti ulkonäössä, salkkareita en montaa jaksoa ole nähnyt.
Pidän ystävällisemmän näköisistä miehistä, ei kyllä muutenkaan ole tyyppiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttääkin Harrisonilta. 😍.
Joka on ihan älyttömän ruma pökkelönaama...
On todellakin ja minä sentään normaalisti katselen vain naisia sillä silmällä, mutta Karissa on sitä jotain.
Ei todellakaan ole. Kari Taalasmaan ilkeä ja juntti luonne tekevät hahmosta entistäkin luontaantyöntävämmän.
Todellakin ja paranee vanhetessaan toisin kuin A. Nikkisen näyttelijä.