Pitkäaikainen miesystävä puhuu joka päivä muiden naisten kauneudesta, ja kehuu näiden perseitä.
Jos ei osoittele konkreettisesti ulkona, niin sitten tv.stä. Olen niin kurkkuani myöden täynnä tätä, että olen alkanut kulkea paskaisissa hiuksissa, meikittä ja peittävissä lökövaatteissa. Ennen huolittelin itseni aina ulos mentäessä, ja laitin kivat, istuvat vaatteet. Taidan vielä lihoa kostoksi 5 kiloa, koska ei ikinä huomioi mua. Itse en ole ikinä sanallakkaan kehunut muita miehiä, edes tv.stä. Sellainen on hyvin moukkamaista ja loukkaavaa. Seksi ei kiinnosta ukon kanssa enään ollenkaan. Muhinoikoot niiden kehumiensa naisten kanssa.
Kommentit (19)
Mitä mies sanoi, kun kerroit hänelle kaiken tuon, mitä aloitusviestiisi kirjoitit? Vaihtoehtoisesti voit näyttää tuon viestin miehellesi ja raportoida tänne hänen kommenttinsa.
En haluaisi alkaa kitisemään, koska tiedänhän jo, että kattelee kokoajan muita. Vaikka lopettaiskin, niin luultavasti kiroais mut vaan mielessään. Mihinkäs hän tavoistaan pääsisi. Tuntuu, että hakisin vain sääliä tyyliin; "Yhyy, miks kehut kokoajan muita, mikset mua" Enkä halua sanoja ja tekoja, jotka aneltuja. :( :(
Kauneus on kauneutta. Sopeudu tai itke ja sopeudu. Kuka jaksaa ihailla lihavaa tai ruokkoamatonta naisvartaloa? Ei se ole kaunista.
Väärä ratkaisu. Miksi rankaiset itseäsi miehen moukkamaisuudesta?
Pidä huolta normaalisti itsestäsi kuten normaalisti. Miehen moukkamaisuuteen rupeat vastaamaan samalla mitalla. Rupeat kiinnittämään huomiosi miehiin kadulla ja televisiossa ja kommentoit iloisesti näiden komeutta ja seksikkyyttä. Jos mies siihen puuttuu, kerro suoraan että "Niinhän sinäkin teet!"
Jos kotimoukka ei tuosta tajua ja paranna tapojaan, sitten ei kannata viettää loppuelämää saati lisääntyä tuollaisen tapauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on kauneutta. Sopeudu tai itke ja sopeudu. Kuka jaksaa ihailla lihavaa tai ruokkoamatonta naisvartaloa? Ei se ole kaunista.
Kuka sanoi, että olen lihava?. 6 vuotta olen kuunnellut hänen kehujaan muista naisista. Nyt olen niin loppu, että muutaman viikon olen kulkenut räjähtäneen näköisenä vasta. Lihonut en ole...vielä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Lisää peppujumppaa ja jätä siiderin lipittäminen vähemmälle.
Sitä ennen, sen aikana tai sen jälkeen on hyvä aika tehdä tuollaisesta miehestä ex-mies.
Naiset, naiset... Tämä maailma - ja netti myös - on lähes kokonaan miesten ympärillä pyörivä paikka. Katkera elämä on sen kohtalo, joka ei sopeudu.
Etpä sinäkään kovin fiksulta vaikuta, joten sovitte urpon miehesi kanssa hyvin yhteen. En siis sinuna tekisi yhtään mitään muuta kuin jatkaisin sitä siiderin lipittämistä, itkemistä, meikittä olemista rumissa vaatteissa ja pihtaamista. Kyllä siitä miehestä tulee vähitellen silloin exä ja sitten voitkin suureen suruusi jatkaa siitä mihin olet jäänyt. Jaxuhalit!!
Ala sinäkin kehumaan muita miehiä ja pullottavia etumuksia. Jospa huomaisi typerän käytöksensä. Itse en kuuntelisi ollenkaan, sais lähteä vokottelemaan ketä huvittaa sinkkuna.
Kuka sanoi että lipitän siideriä?.. Jos n.7 vuoden seurustelusta, olen 2viikkoa ollut meikittä, rytkyissä ja seksi ei enää kiinnosta, niin huhhuh.....
Alat sinäkin tuijottelemaan hyvännäköisiä miehiä. Huokailet että tuollainen kelpais jne...
Jos tuollaisen hienon miehen kanssa haluat ehdoin tahdoin olla, niin eipä auta kuin tottua. Sinä ihan itse valitset mitä haluat, tuskinpa kukaan pakottaa elämäänsä idiootin kanssa jakamaan. Ja nuo neuvot, että ala sinäkin samalla tavoin puhumaan muista miehistä miehen kuullen, ovat typeriä. Jos miehen kanssa meinaat olla, niin sanot selkeästi vain, että naama kiinni. Että seuraavasta typerästä kommentista mies tulee olemaan entinen ja voi sen jälkeen ihan keskenään kommentoida muiden hanureita, sinä et ole enää kuuntelemassa häntä ja palvomassa maata hänen jalkojensa alla. Mutta valinta on sinun ap. Muut eivät pysty ratkaisemaan ongelmaasi, vain sinä pystyt. Mieti tarkasti saatko enää ikinä tuota miestä parempaa miestä.
Ehkä se ei jaksa enää pitää sinua 140kg rantapalloa kovin haluttavana, vai kuinka ?
Lihava muija on Ällöttävä, tietysti samoin on myös läski äijäkin.
Ehkä se ei jaksa enää pitää sinua 140kg rantapalloa kovin haluttavana, vai kuinka ?
Eipä taida niin ap:lla kuin miehelläkään olla valinnanvaraa. Mitä todennäköisesti molemmat ovat sen verran huonolaatuisia ihmisiä, että saisivat olla yksin elämänsä tappiin saakka jos toisistaan eroaisivat.
Painan 58kg. Voitko sanoa itsestäs samaa?.
Ap
Heivaa mies pihalle. Ei se siitä muutu, tuo on henkistä väkivaltaa ja pahenee vain. Pitkä psykoterapia voi auttaa, mutta annas kun arvaan...miehessä ei hänen omasta mielestä ole mitään vikaa?
Kysy siltä, että mitä ajaa tolla takaa. Ei ole järkeä vain nököttää hiljaa ja kuunnella tuollaista, jos et voi sitä sietää. Onhan tuo aika outoa käytöstä kyllä.