Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää himoitseeko mies edelleen eksäänsä?

Vierailija
24.11.2016 |

Varmaan moni tätä miettii, mutta oon ekaa kertaa suhteessa jossa miehellä on lapsia eksän kanssa. Ennen tätä oli selkeää että eksät (molemmin puolin) on unohdettuja juttuja. Mutta lasten huoltajuuden myötä tilanne on erilainen ja tietysti on lasten kannalta hienoa että he ovat hyvissä väleissä. Itsellä kun ei ole lapsia, enkä mitenkään haikaile eksiäni, niin tuntuu ikävälle tämä kuvio ja olen, pakko myöntää, todella mustasukkainen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käy panemassa sitä.

Vierailija
2/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei himoitse. Kun kerran pistät kätesi sirkkeliin, et enää halua leikkiä sillä, vaikka olisi kuinka jännä laite. Haikea voi olla ja pettynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on normaalia, mutta yleensä tarpeetonta jos kyseessä on kumppanin exä sillä uskallan väittää että kyllä seksi tai muut ns rakkaustunteet on jo heidän välillään olleet ja menneet.

Joutuvat yhteisten lapsien takia olemaan tekemisissä, mutta se liittyy vain lasten asioiden hoitoa eikä mitään muuta.

Jos ja kun toisesta välittää ja rakastaa niin se on myös rakkautta ja halua pitää omastaan kiinni ja siihen yleensä liittyy mustasukkaisuutta mutta toivottavasti ei sairaanloista sellaista

Vierailija
4/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä ei olisi yhteisiä lapsia niin en olisi exäni kanssa millään tavalla tekemisissä.

Siitä voit tehdä omat päätöksesi.

Vierailija
5/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun eksä pli kihloissa jo uuden naisen kanssa ja silti yritti päästä housuihini. En päästänyt.

Vierailija
6/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Handsome kirjoitti:

Mustasukkaisuus on normaalia, mutta yleensä tarpeetonta jos kyseessä on kumppanin exä sillä uskallan väittää että kyllä seksi tai muut ns rakkaustunteet on jo heidän välillään olleet ja menneet.

Joutuvat yhteisten lapsien takia olemaan tekemisissä, mutta se liittyy vain lasten asioiden hoitoa eikä mitään muuta.

Jos ja kun toisesta välittää ja rakastaa niin se on myös rakkautta ja halua pitää omastaan kiinni ja siihen yleensä liittyy mustasukkaisuutta mutta toivottavasti ei sairaanloista sellaista

Naiivia, niin naiivia. Minulla on ollut jo parikin miestä, joista paljastui kuukausien suhteen jälkeen että haikailevatkin entisensä perään vielä. Väitän, että etenkin miehille on yleistä jäädä kiinni naiseen henkisesti ja silti lähteä uuteen parisuhteeseen jos sellaisen saa.

Vierailija
7/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on suhteessa ollut, tietenkin hän haikailee eksän perään, jos on mies. Ei hänen silti tarvitse tehdä asialle mitään.

Vierailija
8/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme eksää, ja niistä jokainen ottaa säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä ihan vaan seksiä vongatakseen. Ikinä en ole suostunut.

Vierailija
9/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan moni tätä miettii, mutta oon ekaa kertaa suhteessa jossa miehellä on lapsia eksän kanssa. Ennen tätä oli selkeää että eksät (molemmin puolin) on unohdettuja juttuja. Mutta lasten huoltajuuden myötä tilanne on erilainen ja tietysti on lasten kannalta hienoa että he ovat hyvissä väleissä. Itsellä kun ei ole lapsia, enkä mitenkään haikaile eksiäni, niin tuntuu ikävälle tämä kuvio ja olen, pakko myöntää, todella mustasukkainen.

Onko sillä mitään väliä, että himoitseeko? Jos hän ei tee mitään sen eteen, että palaisi exänsä kanssa yhteen, niin silloin hän on sinut valinnut. Tottakai entiseen kumppaniin on aina jotain tunteita, eikä ne täysin katoa koskaan. Ymmärrän mustasukkaisuutesi, mutta kyllä se ajan myötä lievenee kun totut, että miehesi exä on osa hänen elämäänsä. Tosin eiköhän exän merkitys vähene jatkuvasti sen myötä kun lapset vanhenevat.

Vierailija
10/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä hanna ja lapset

Vierailija
11/15 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se exä josta entisen mieheni uusi kumppani on hirvittävän mustasukkainen eikä tämä ole kiva rooli. Olemme olleet jo useamman vuoden erossa, en soittele miehen perään, lapsiakin tapaa harvakseltaan jne. eli ei ole mitään syytä olla mustasukkainen. Silloin harvoin kun otan yhteyttä olen erittäin asiallinen, kun tapaamme perhejuhlissa olen hyvin neutraali ja ystävällinen uudelle kumppanille, en koskaan puhu exälle "muistatkos silloin kun..."-juttuja tms. 

Miehesi on nyt sinun kanssasi, ex on taaksejäänyttä elämää. Ole rauhassa ja yritä päästä mustasukkaisuuden tunteista, ne kuluttavat turhaan ja voivat vahingoittaa suhdettanne.

Vierailija
12/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu ex mies lähti toise naisen matkaan. Eikä valitettavasti mennyt kuin muutama kuukausi kun oli kinumassa takaisin ja vannoi rakkauttaan. Ja jatkunut tämän jälkeenkin.

Vaikuttaa varmaan paljon oletko vain laastari.

Vierailija
13/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa on tieteellinen testi, sillä selviää: http://www.vauva.fi/keskustelu/2721494/mies-ei-lapassy-uskollisuustesti…

Vierailija
14/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mustasukkainen jos mieheni olisi ennen minua ollut parisuhteessa.

Vierailija
15/15 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä mutta ilmeisen vähänkäytetty konsti on jutella puolison kanssa mieltä painavasta asiasta. Puhumalla on meillä selvitty 25 vuoden aikana useammastakin tiukasta paikasta joten voin suositella tätä ihmekeinoa lämpimästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä