Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan robotti-imurin!!! Onko kellään tätä

Vierailija
24.11.2016 |

http://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/tarvikkeet-polynimurit-ja…

Minulla on avara koti ja luulen että robotti osaisi ihan hyvin täällä toimia. Mutta jotkut väittävät leluiksi näitä...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa joku hyvä jos ei kellään ole tuosta kokemusta!

Vierailija
2/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Yujin robot plus a ja Neato xv signature pro. Tykkään kyllä. Sit kun vaihdan, niin haluan noiden yhdistelmän, eli Neaton sivuharjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mahtava! Ja kovas ales!

Vierailija
4/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis mahtava! Ja kovas ales!

Houkuttais!

Vierailija
5/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vielä lisää suosituksia

Vierailija
7/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuo 865

Halvemmat I robotit ovat leluja ja käytännössä vain harjakoneita. Tässä on pohjassa pyörivät telat joihin ei takerru kaikki ja jotka eivät takerru kaikkeen, kuten harjojen kanssa voi tulla ongelmaksi, eli teho perustuu oikeaan imuun, eikä vain harjojen huiskeeseen. Tätä ei tarvitse olla päästelemässä pinteestä jatkuvasti, koska rakenne on sileä.

Tämä on vielä jokseenkin tyhmä laite, jonka liikkuminen perustuu satunnaisreitteihin, mutta kuitenkin se selvästi seuraa osan siivousaikaa seinän vieriä ja kiertelee keskilattialla olevien objektejen reunoja ja osan aikaa ajelee siksakkia. Kun siivouskertoja on riittävän usein, kyllä se koko talon pitää puhtaana, tai oikeammin roskattomana, sillä oikeaa imuria se ei korvaa, vaan kerää lähinnä villakoirat ja roskat.

Kaikenlaiset matot se selvittää, kunhan matto on sellainen, että se pysyy lattiassa eikä kone pääse työntämään sitä edellään tai rullaamaan, vaan kiipeää sen päälle.

Kyllä tuo hintansa väärti on. Itse maksoin siitä 200€ enemmän. Tietysti jos laittaa muutaman satasen lisää, saa älykkäämmän robotin, mutta kyllä tämäkin kiva apuri on. Paljon parempi kuin vanha irobot, joka oli jatkuvasti kiinni jossakin hapsuissa harjoistaan.

Vierailija
8/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää aina kiinni samoihin kohtiin. En jaksa autella, niin imuroin itse. Oli ostettaessa kallein malli. 

Vierailija
9/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime vuonna black friday alesta Mielen robotti-imurin. Käytän sitä niin, että siivoilen itse samalla kun se imuroi. Hankalat paikat pitää valmistella ettei jää jumiin. Tavoitteena että koti joku päivä olis sellainen että voisin ajastaa sen imuroimaan työpäivän aikana.

Vierailija
10/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuo. Siitä hajosi akku eikä ole tullut kuntoon lukuisista korjauksista huolimatta. Lisäksi siitä katosi se "suunnitelmallinen" kulkeminen ja nyt se pyörii sinne tänne miten sattuu. Kyllä se imee ja puhdistaa ja matotkin selvittää, mutta rikkinäinen on kuitenkin rikkinäinen. Olen etsimässä uutta robottia ja nyt jotain parempaa merkkiä.

Vierailija
11/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuo. Siitä hajosi akku eikä ole tullut kuntoon lukuisista korjauksista huolimatta. Lisäksi siitä katosi se "suunnitelmallinen" kulkeminen ja nyt se pyörii sinne tänne miten sattuu. Kyllä se imee ja puhdistaa ja matotkin selvittää, mutta rikkinäinen on kuitenkin rikkinäinen. Olen etsimässä uutta robottia ja nyt jotain parempaa merkkiä.

865 ei ole "suunnitelmallinen" malli, vaan juuri sattumanvaraisesti siivoaa. Roomba on monta vuotta jäljessä suunnitelmallisuudessa, kun vasta 900 sarjassa on tuo ominaisuus, joka muissa on ollut pitkään.