Pewdiepie RIP!
Kommentit (13)
Piudipailla on böönautti. Haluan että hän lepää rauhassa.
Mä olen aina miettinyt, että sanotaank se tosiaan pjyydipai? Miksi ei pjyydaipai?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina miettinyt, että sanotaank se tosiaan pjyydipai? Miksi ei pjyydaipai?
Olet aina miettinyt, mutta et ole ilmeisesti katsonut yhtään kyseisen tyypin videota, sillä hän jokaisen alussa sanoo tuon nimimerkkinsä.
Mistä tiiä t et on? Mä en tiiä kuka se on mut mun lapsi puhuu siitä ja haluun olla perillä sen asioista. Voidaan sit aamupalalla jutella tästä aiheesta ja lyön sen ällikällä kun tiedän ja oon cool mutsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiä t et on? Mä en tiiä kuka se on mut mun lapsi puhuu siitä ja haluun olla perillä sen asioista. Voidaan sit aamupalalla jutella tästä aiheesta ja lyön sen ällikällä kun tiedän ja oon cool mutsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aina miettinyt, mutta et ole ilmeisesti katsonut yhtään kyseisen tyypin videota, sillä hän jokaisen alussa sanoo tuon nimimerkkinsä.
Joo, en ole ihan sen kohdeyleisöä. Nimi vain tulee usein youtubessa vastaan ja joskus katsonut hyppimällä jonkun videon.
Kummalla tavalla se sen nimensä siis sanoo?
Ja jos se on kerran pjyydipai, niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ole ihan sen kohdeyleisöä. Nimi vain tulee usein youtubessa vastaan ja joskus katsonut hyppimällä jonkun videon.
Kummalla tavalla se sen nimensä siis sanoo?
My name is pjyuudipai
Katsoin sen joitain videoit äskettäin. Ekss kertaan ketään suosittua tubettajaa. Ja jotenkin ymmärsin sen suosion. Oma priva reality. Ihan jees. Mutta kaikki kaipaa joskus lomaa.
Hyvä idea. Tuskin on nauttinut siitä pakkoviihdyttämisestä pitkään aikaan. Varmaan on silloin alussa ollut ihan hauska tehdä noita pelivideoita, mutta pitemmän päälle aika rasittavaa.
Sehän vain sanoi lopettavansa väliaikaisen matkavlogauksen (vietti muutaman viikon USAssa), kun oli niin monta projektia samaan aikaan kerryttämässä stressiä. Eilen jo tuli video, missä on taas kotona ja sanoi jatkavansa entiseen malliin.
??? Voisitko hieman avata tätä?