Mitä mieltä hinnasta? Tilasin pitopalvelulta pellin suolaista pirakkaa ja viinerit yhteensä 33€
Kyseessä oli suolainen feta-kasvispiirakka ja 22kpl omenatäytteisiä viinereitä.
Mielestäni törkeä hinta.
Kommentit (20)
Ei ole yhtään suolainen hinta! Noin monta irtoviineriä ja piirakkaa. Jo jäi nolla pois, niin kallis oli.
Ilmaiseksiko sun pitäis ne saada? Kyllä yrittäjän täytyy palkkaakin saada. On tosi edullinen pitopalvelu!
No jos vaikka omenaviinerit ois 1,50e/kpl, niin ne tekis jo ton 33e, joten mun mielestä toi on kyl tosi edullinen!
Halpa hintahan tuo on! Herranjumala mikä ihmisiä vaivaa kun kuvittelevat että pitopalveluyrittäjät ilmaiseksi kokkaavat toisille. Raaka-ainekulujen, tilasta aiheutuvien kulujen, palkkakulujen (vakuutukset, TEL-maksut jne.) ja verojen jälkeenhän tosta ei yrittäjälle ihan kauheesti jää käteen. Jos et ole valmis maksamaan niin tee itse.
Tuohan on uskomattoman halpa hinta, ellei hinnassa ole kirjoitusvirhettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli suolainen feta-kasvispiirakka ja 22kpl omenatäytteisiä viinereitä.
Mielestäni törkeä hinta.
Noin kolmekymppiä tuollaiset kokoustarjoomusleivonnaiset yleensä maksavat, kun käyn ne lähileipomosta noutamassa. En tuota osaa kovin outona pitää.
Kolmellakympillä ei kannata kovin kaukaa lähteä leipomuksia hakemaan. Eri juttu ehkä jos ei tule työkäyttöön.
Sain kuitin, eräs nimeltä mainitsematon paikka teettää harjoittelijoilla jotka eivät saa palkkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Prismasta saa omenalettiviinereitä 0,53€/kpl eli 22 kpl= 11,66€
Ei jää paljon pellilliselle fetapiirakkaa hintaa.
Paljonkohan ap olisi ollut valmis tuosta satsista maksamaan? :D
Hinta on kyllä tosi edullinen.
Vantaan kaupungin hinnoituksella olisit saanut samaan hintaan 27 annosta puuroa samaan hintaa!
Olisin ottanut wiinereistä 1,50€/kpl, joten piirakatta olisit jäänyt.
Wienerit ovat isotöisiä.
Tästedes suosittelen tekemään itse.
terveisin
leipuri-kondiittori
kondiittorin ammattitutkintokin löytyy
Mitä ihmettä. Jo voipulla maksaa kaupassa 2.30€ ja viinerit on vielä kalliimpia. Todella edullisesti olet saanut. Etkö seuraa hintatasoa?
Jäiköhän jokin numero pois? :D