Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut karenssia

whipii
22.11.2016 |

JES!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit välttämään?

Vierailija
2/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain. 2kk. En hakenut työpaikkaa, koska sitä ei enää ollut olemassa, mutta en osannut ilmoittaa asiaa oikein sinne työkkärin nettisivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain. 2kk. En hakenut työpaikkaa, koska sitä ei enää ollut olemassa, mutta en osannut ilmoittaa asiaa oikein sinne työkkärin nettisivuille.

Kirjaamo.fi on työkkärin osoite, jonne voi lähettää viestit. Miksi et soittanut asiasta? Olisit voinut välttää karenssin. Ettekö osaa lukea ?

Vierailija
4/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaamo.fi on työkkärin osoite, jonne voi lähettää viestit. Miksi et soittanut asiasta? Olisit voinut välttää karenssin. Ettekö osaa lukea ?

No en ole kyllä koskaan kuullutkaan mistään "kirjaamo.fiistä". Sellaista monimutkaista nettisivustoa yleensä yritän parhaan kykyni mukaan täytellä. TE-palvelut "oma asiointi". En ilmeisesti osaa lukea.

Vierailija
5/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö välttämään karenssin, jos on irtisanoutunut työpaikkakiusaamisen vuoksi? Voiko jälkeenpäin toimittaa työterveyslääkärin lausunnot vuoden ajalta Kelalle?

Vierailija
6/6 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö välttämään karenssin, jos on irtisanoutunut työpaikkakiusaamisen vuoksi? Voiko jälkeenpäin toimittaa työterveyslääkärin lausunnot vuoden ajalta Kelalle?

Ei pystynyt. Tosin työterveyslääkärin lausuntoja oli vain kaksi, mutta niillä sai pyyhkiä persettä. Ohis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän