Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä jos on mökillä keskellä ei mitään ja lapselta lähtee sormenpää irti?

Eerin Isojärvi
21.11.2016 |

Ollaan tässä mökillä nyt toista viikkoa. Tyttärelläin koulu mennyt täysin ohi mutta ei se ketään ole haitannut. Opettajatkin luulevat että hänellä on todella vaarallinen tauti tai jotain. Nytpäs tyttö otti sakset käteen ja napsaisi sormensa katki. Lääkäriin ei täältä päästä eikä sille oikeen tarvetta näytä olevankaan. Laastareita ei juuri ollenkaan. Leikkii tuossa barbeilla nätisti vaikka barbit ovat hieman veritettyjä. Olisiko jotain millä voisi saada veren vuotamisen loppumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIE NYT HERRANLETTAS SENTÄÄN

lapsesi lääkräiin,,,,,,, ei ole yhtään kivaa tuo tuollainen....!

soitan kohta lasten    suojeluun ja se hakee sinulta,,, sen lapsen.....

Vierailija
2/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muttakun ihan hyvin se pärjää! Sanoi ihan itse ettei tarvitse apua mutta meitä vähän mietityttää että mitä jos tuo valkoinen matto nyt vaikka värjäytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provoprovo

Vierailija
4/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin Isojärvi kirjoitti:

No muttakun ihan hyvin se pärjää! Sanoi ihan itse ettei tarvitse apua mutta meitä vähän mietityttää että mitä jos tuo valkoinen matto nyt vaikka värjäytyy!

sinä,,, , kuule siellä minä mottaisin sinua...... lättyyn,,,,,, kuule!!

lopeta lapsesi, kiduttaminen ,,, ,,,,,, se on väärin jos lapsesi on alle 4v sitten saa kiduttaa

Vierailija
5/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erin Isojärvi kirjoitti:

sinä,,, , kuule siellä minä mottaisin sinua...... lättyyn,,,,,, kuule!!

lopeta lapsesi, kiduttaminen ,,, ,,,,,, se on väärin jos lapsesi on alle 4v sitten saa kiduttaa

Kolme vuotta on :) Koulussa ekalla.

Vierailija
6/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei sairasta verenvuototautia niin veri kyllä tyrehtyy aikanaan. Kokemus on vain hyväksi lapselle ettei siitä kasva mitään itkupilliä. Mutta laastareita kannattaa varata ensi kerralla sinne möksälle.

Vierailija
7/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se irronnut sormen pää esim. omaan suuhusi, ettei pääse kuivamaan. Se voidaan ehkä vielä kiinnittää takaisin, kunhan vain lähdette heti ajamaan lähimpään sairaalaan, kunhan joku mökillä olevista aikuisista puhaltaa nollat.

Vierailija
8/8 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sormi on oikeasti poikki ei lapsi leiki yhtään mitään.

harvinaisen paska aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän