Himoitsen erästä naista, mutta en ole lesbo. Mikä mua vaivaa?
Haluaisin suudella ja halia hänen kanssaan sekä mahdollisesti intiimimpääkin läheisyyttä. Hän on vastustamaton. Muuten hän on ikäisensä oloinen, sporttinen, hieman päälle viisikymppinen nainen, mutta haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koko maailmassa. Muuten naiset eivät kiinnosta lainkaan. Mikä mussa on vikana?!?
Kommentit (15)
Samasta aiheesta kirjoitat päivittäin milloin sinä nuorena naisena, milloin sinä viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo!
No, I won't! Why? :)
Vierailija kirjoitti:
Samasta aiheesta kirjoitat päivittäin milloin sinä nuorena naisena, milloin sinä viisikymppisenä.
Aihe on kuitenkin varsin kutkuttava. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koita jo päättää oletko se nuori vai se vanhempi nainen.
Sitten olet bi. Ja rakastunut juuri häneen. Mitä outoa siinä?
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut itsestäni viisikymppisenä. En ole niin vanha itse. Olen jotain kirjoittanut yleisellä tasolla ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kun siis olen oikeasti pähkäillyt, että miksi yhtäkkiä tunnen näin. :( Tämä tuntuu yllättävänkin dramaattiselta muutokselta -- en ole koskaan ennen tuntenut tällaista ketään naista kohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta koita jo päättää oletko se nuori vai se vanhempi nainen.
Mä olen se nuorempi. Olisi kyllä übersöpöä, jos ihastukseni pohtisi samoja juttuja...tosin ehkä joku muu foorumi voisi olla sopivampi paikka.
Oot se terapeutista päivittäin jankkaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Kun siis olen oikeasti pähkäillyt, että miksi yhtäkkiä tunnen näin. :( Tämä tuntuu yllättävänkin dramaattiselta muutokselta -- en ole koskaan ennen tuntenut tällaista ketään naista kohtaan...
Tiedätkö....just noin ajattelin myös 9kk sitten. Sitten tuli HÄN, joka loisti mun elämääni ja ruvettiin viettämään aikaa yhdessä. Maailman ihanin kiltein nainen. Molemmat 40+. Nyt ollut suhteessa hänen kanssaan jo 7kk ja joka päivä on upea. Rakkaus kukoistaa ja olen "sinut" asian kanssa että rakastuin naiseen. Go for it,
Naisten bälinen rakkaus on ihana ja hieno, aito ja täynnä lämpöä. Mitä ap pelkäät?
Se on terapeutti. Ei sen kanssa ruveta suhteeseen.
Biseksuaalisuus?
Eihän lesboakaan kuka tahansa nainen kiinnosta.
Lopeta jo!