Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koiravihaajat suhtautuu siihen, jos etsijäkoira löytää heidät metsästä

Vierailija
20.11.2016 |

Jos ovat eksyneet? Varmaan vihaavat koiria entistä enemmän, kun ei saanut metsässä rauhassa olla eksyneenä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmasti tyytyväisiä, jos näin kävisi.

Vierailija
2/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapahtuu niin harvoin, että aiheesta ei ole voitu tehdä validia tieteellistä tutkimusta aineiston vähäisyyden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tapahtuu niin harvoin, että aiheesta ei ole voitu tehdä validia tieteellistä tutkimusta aineiston vähäisyyden vuoksi.

Niin, suurin osa ihmisistä ei (onneksi) vihaa koiria. Koira on kyllä verraton apu monessa paikassa.

Vierailija
4/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut, että eläinrakkaan citysinkun yksiöstä purkautuva räkyttäjälauma olisi pelastanut ihmishenkiä, saati sitten tautoitujen ämmien pitbullit.

Vierailija
5/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu niin todella usein.

Vierailija
6/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti "koiravihaaa" ei kai kuitenkaan vihaa koulutettua, hyvin käyttäytyviä koiria, vaan sitä käytöstä, jonka osaamattomat omistajat koirissa aikaansaavat.

Eli koulutettu etsijäkoira ei synnytä vihaa, vaikka yleisellä taajama-alueella vapaana juokseva lousku sitä synnyttääkin.

Vierailija
7/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ne citysinkun räkyttäjöt saattavat pelastaa emäntänsä ja naapurit mm. tulipalosta varoittamalla siitä.

Koira saattaa pelastaa ihmisen heikoilta jäiltä, varoittaa vaarasta, haistaa kaasuvuodon, suojella lapsia jne. Myös hukkumiselta koira voi pelastaa. Tampereella muutamia vuosia sitten kotikoira löysi myös ruumiin ym.

Koiria käytetään paitsi etsinnässä, myös lumivyöryissä ja rakennusten sortumisissa ihmisten pelastamiseen.

https://www.google.fi/search?q=koira+pelasti&oq=koira+pelasti&aqs=chrom…

Vierailija
8/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kirveen selästä ja CLOCK CLOCK CLOCK! Koira kuollut, paistinpannu esiin ja nuotio kehiin sillä tänään syödään lihaa

(Olin kadonnut ihminen piileskelemässä metsässä ja kytät etsivät minua)

Vierailija
9/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos metsään eksyneen murhaajavihaajan löytää joku murhaaja?

Olisi varmasti kiva tulla löydetyksi, mutta ei se viha siitä välttämättä lievenisi.

Koiran kohdalla riippuisi vähän siitä vihan syystä. Jos kyseessä onkin koirapelko, voisi pelko ehkä laantua, kun saa omakohtaisen todisteen siitä, miten koira voi tuoda ihmiselle turvaa pelastamalla tämän.

Jos vihaa koiria niiden koko "olemuksen" takia, niin ei kai se asia siitä mihinkään muutu sitten...

Vierailija
10/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullut, että eläinrakkaan citysinkun yksiöstä purkautuva räkyttäjälauma olisi pelastanut ihmishenkiä, saati sitten tautoitujen ämmien pitbullit.

Laitapa googleen "pitbull saves" ja ällisty.

Vierailija
11/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tappaa sen koiran sinne metsään.

Vierailija
12/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen huomannut, että ihmisessä on yleensä joku vikana, jos yleistäen inhoaa esim. koiria.

Vierailija
13/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyse on kypsymisestä koiranomistajiin, ei koiravihasta. Koiranomistajat vain eivät pysty tunnustamaan asiaa, koska se tarkoittaa sen tunnustamista, että heissä on jotain vikaa (laiskuus ja kykenemättömyys opettaa koira tavoille, jätösten noukkimatta jättäminen, itsekeskeisyys, melun ja epäsiisteyden aiheuttaminen jne.).

Vierailija
14/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi ok jos koira ei hypi eikä kuolaa päälleni, eikä minun tarvitsisi kiittää sitä avusta muiden nähden.

Vierailija
15/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se etsijäkoirakin voi vapaa-aikana räkyttää muille koirille ja tempoilla hihnassa :D

Vierailija
16/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia olisi ok jos koira ei hypi eikä kuolaa päälleni, eikä minun tarvitsisi kiittää sitä avusta muiden nähden.

Kiittäisit luitenkin koiraa ennen kuin muut ehtivät paikalle?

Vierailija
17/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittäisit luitenkin koiraa ennen kuin muut ehtivät paikalle?

Ehkä hyväksyvällä katseella.

Vierailija
18/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kamalasti koirista pidä mutta olen tyytyväinen kun on olemassa opaskoiria, huumekoiria, ruumiskoiria jne.

Ja olisin hyvin tyytyväinen jos olisin eksynyt ja koira löytäisi minut.

Vierailija
19/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ampiaisia, mutta jos minua jahtaisi hullu kirvesmurhaaja ja ampiainen pistäisi tätä aiheuttaen anafylaktisen reaktion, niin olisin sille yksilölle kiitollinen. En kuitenkaan yks kaks rupeaisi tykkäämään niistä lentävistä paholaisista.

Vierailija
20/20 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa koiria. Pelkään niitä, enkä pidä kaikista koiranomistajista, esim. niistä, joiden mielestä pyörätiet on kokonaan varattu heille koirineen. Koirien vika se ei kuitenkaa ole. Koirien vihaajia on vähän, on eri asia olla pitämättä koirista kuin vihata niitä. Arvostan poliisikoiria nytkin, mutta luultavasti pelottaisi, jos näkisin metsässä ison saksan- tai belgianpaimenkoiran  ja saattaisin lähteä kävelemään jonnekin pois. En minä arvaisi, että se on minua etsimässä. Minä olen kyllä potentiaalinen eksyjä huonoine suuntavaistoineni ja poimin marjoja. Yleensä kyllä otan jotain maamerkkejä ja yritän pysyä tarpeeksi lähellä tietä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän