Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaistyttö hehkuttaa avoliittoaan ja parisuhdettaan facebookissa

Vierailija
20.11.2016 |

Avomies ei kirjoita asiasta mitään ja hänen Facebook sivuillaan ei hiiskuta sanallakaan parisuhteesta. Jotenkin en luota tuohon mieheen. Eikö hänenkin pitäisi parisuhde virallistaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuvat samassa taloudessa, ovat jo virallisesti avopari.

Vierailija
2/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvat mutta ihmetyttää tuo miehen salailu asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Facebookia, mutta jos käyttäisin, en silti haluaisi levitellä yksityisasioitani kaikille. 

Ai niin, mutta eihän suhde ole nykyisin suhde laisinkaan, jos sitä ei ole netissä...

Vierailija
4/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin psykologian luennolla esitellyn tutkimuksen mukaan eniten parisuhdettaan facebookissa hehkuttavat ovat epävarmimpia siitä.

Vierailija
5/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu kolme vuotta yhdessä eikä meillä lue edes että ollaan parisuhteessa siellä :) Ei se facebook ole kaikille tärkeä, vaan lähinnä koulujuttujen informaation vuoksi siellä olen

Vierailija
6/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä Facebookia, mutta jos käyttäisin, en silti haluaisi levitellä yksityisasioitani kaikille. 

Ai niin, mutta eihän suhde ole nykyisin suhde laisinkaan, jos sitä ei ole netissä...

Näinhän se näyttää olevan. Mua taas ihmetetyttää ihmiset jotka päivittävät kaiken faceen ja sitten ihmettelevät mikseivät muut toimi samoin. No siksi kun ne muut eivät ole vielä  ulkoistaneet järjenkäyttöään ja tajuavat jotain yksityisyyden päälle.

Varmaan tämä avomies kärsii avovaimonsa postauksista jo sen verran ettei tunne tarpeelliseksi julkaista kaikkea omalla sivullaan. Ystävät kuitenkin ovat asiasta varmaan tietoisia.

Vierailija
7/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään tietoa parisuhteestani Facebookissa. Ehkä naimisiin mennessä voisi sinne päivittää tiedon, koska sukunimeni vaihtuu tuolloin.

Vierailija
8/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin psykologian luennolla esitellyn tutkimuksen mukaan eniten parisuhdettaan facebookissa hehkuttavat ovat epävarmimpia siitä.

Mun kaveripiirissä pätee täydellisesti! Aina kun on huono vaihe tai erouhka lähellä, parilla (naispuolisella) kaverilla tapana tehdä päivityksiä"rakkaimmasta" ja kertoilla siirappisesti miten iiihana kauppareissu tänään yhdessä tehtiinkään tai miten iloinen on toisen olemassaolosta. Aina, kun menee huonosti, ei muuten.

Vierailija
9/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuvat mutta ihmetyttää tuo miehen salailu asiasta.

Epäiletkö että mies ei ole tehnyt muuttoilmoitusta?

Vierailija
10/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallistaa? Facebookissa? Mitä vielä? Hääyön jälkeen näytille verinen lakana? Se mies joko häpeää sitä naistaan tai sit sitä ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee..

Vierailija
11/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kirjoita mitään Facebookiin. Ei aina edes onnittele mua syntymäpäivänä. Oon uhannut ottaa pois kavereista jos ei edes kerran vuodessa julkaise jotakin. Mokoma kyttääjä. 😃

Facebook ei kuitenkaan määritä meidän avioliittoa. Minä lätisen omiani kavereiden kans. Mies on umpitylsä facettaja.

Vierailija
12/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päivittänyt facebookkiin omaa statustani. Lukee siis edelleen parisuhteessa, ei avioliitossa. En koe tarpeelliseksi asiaa huudella internetissä. En kaupungillakaan kulje ja sano, että olen avioliitossa. Toki jos joku kysyy niin kerron asiasta.

Vierailija
13/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omen naimisissa mutta mulla ei ole parisuhdetietoja. Pitäiskö? Miksi?

Vierailija
14/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomies ei kirjoita asiasta mitään ja hänen Facebook sivuillaan ei hiiskuta sanallakaan parisuhteesta. Jotenkin en luota tuohon mieheen. Eikö hänenkin pitäisi parisuhde virallistaa?

Miksi sinun pitäisi luottaa tuohon mieheen? Eikö riitä että sukulaistyttö luottaa häneen?

Vierailija
15/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen, että mies ei nakkaa paskaakaan, jos et luota. Eikä sitä kiinnosta levitellä parisuhdeasioitaan ja suhde on just prikulleen ihan tarpeeksi virallinen, kun suhteen osapuolet tietävät siitä.

Vierailija
16/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia miehiä ei kiinnosta jakaa somessa parisuhteeseen liittyviä juttuja. Ei oma ukkokaa ole koskaan mitään laittanu meistä, mut kyllä silti uskon et hän minua rakastaa.

Vierailija
17/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saattaa myös olla sellaisessa ammatissa (esim. mielenterveystyö) ettei halua antaa facessa yhtään ylimääräisiä tietoja itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän