Kauanko geishakuulilla tulee treenata että voi odottaa tuloksia?
Olen hankkimassa nyt kuulat ja kiinnostaisi tietää koska voimme odottaa "näkyviä" tuloksia edellyttäen että käytän niitä säännöllisesti. Ajattelin pyrkiä treenaamaan päivittäin ainakin jonkin aikaa.
Meneekö siihen viikkoja vai kuukausia?
Tilanne ei ole "kovin paha" mutta ainahan treenaaminen kannattaa, olen näinymmärtänyt. ;)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tuurista. Kunhan "keksit" ne lihakset joilla pystyt kuulia liikuttamaan olet jo pitkällä. Koska se tapahtuu tai osaatko heti sitä on vaikea sanoa. Kuukausi max. Sitten ostat niin painavat ja pienet kuulat, että pystyt juuri ja juuri pitämään niitä sisällä. Ja kun tuntuu siltä, seuraavat vielä pienemmän/painavammat.
Miten voin tietää millaiset ovet hyvän kokoiset kunen oe koskaan ennen käyttänyt minkään kokoisia?
Onko tähän olemassa ohjeita vai pitääkö vain ostaa ja kokeilla?
Mä ostin jotkut minkä piti olla edistyneille, eikä ne tuolta tipu kyllä millään. Kaivamalla saa kaivaa ulos. En tiiä minkä painoset ne pitäis sitten olla että auttais?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin jotkut minkä piti olla edistyneille, eikä ne tuolta tipu kyllä millään. Kaivamalla saa kaivaa ulos. En tiiä minkä painoset ne pitäis sitten olla että auttais?
Jos olet niin tiukka että pysyvät? Toisen lapsen jälkeen hankin sellaiset isot melkein kananmunan kokoiset kuulat tarkoituksena pitää niitä kotona, mutta tippuivat aina pikkareihin vaikka kuinka yritti kiristää lihaksia :( Pitäisi kai yrittää uudestaan.
Riippuu tuurista. Kunhan "keksit" ne lihakset joilla pystyt kuulia liikuttamaan olet jo pitkällä. Koska se tapahtuu tai osaatko heti sitä on vaikea sanoa. Kuukausi max. Sitten ostat niin painavat ja pienet kuulat, että pystyt juuri ja juuri pitämään niitä sisällä. Ja kun tuntuu siltä, seuraavat vielä pienemmän/painavammat.