Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeileekö nainen isoja rintojaan?

Vierailija
19.11.2016 |

Olen tapaillut jonkin aikaa naista kenellä on todella isot löllöttimet. Olen huomannut että rakastellessa hän saattaa pitää niistä "kiinni". Yleensä silloin kun ne heiluvat paljon. Häpeileekö hän noita isoja löllöttimiään vai sattuuko se jotenkin kun tissit pomppivat vai onko kyse jostain muusta? Minä ainakin nauttisin siitä enemmän kun hän antaisi löllöttimiensä pomppia ja riippua edestakaisin vapaasti.

Mies26

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi älä pliis sano niitä löllöttimiksi. Ei kuulosta yhtään nätiltä tai seksikkäältä.

Itse olen pienirintainen aina ollut mutta entinen kaverini kärsi nuoresta asti isoista rinnoista ja häpesi niitä. Hän joutui jo 14 vuotiaana käyttämään kahta kokoa liian isoja vaatteita että rinnat mahtuisi vaatteiden sisään. Silti jopa tavalliset t-paidat muuttui helposti herupaidoiksi vastentahtoa.

Hän myös liikuntatunnilla ei tahtonut juosta koska rinnat heiluivat liikaa ja valitti jatkuvia selkäkipuja.

Ja tästähän voisi saada käsityksen että hänellä olisi myös ylipainoa koska niin nuorena hyvin suuret rinnat mutta ei, hän ei ollut lihava.

Joten ymmärrän siis hyvin että naisesi pitelee rintojaan ja ehkä jopa häpeää niitä. Totuus kun on se että yli puolet naisista häpeää rintojaan, oli ne sitten isot tai pienet. Aina muilta löytyy paremmat.

Vierailija
2/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano niitä löllöttimiksi.

Isot rinnat voivat edestakaisin liikkuessaan (rappusissa, juostessa, naisessa) tuntua epämukavilta, jopa kipeiltä. Usein naisten rintoja arvostaa kuukautisten alla. Paras tapa estää mitä hölskymästä on pitää niistä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano niitä löllöttimiksi.

Isot rinnat voivat edestakaisin liikkuessaan (rappusissa, juostessa, naisessa) tuntua epämukavilta, jopa kipeiltä. Usein naisten rintoja arvostaa kuukautisten alla. Paras tapa estää mitä hölskymästä on pitää niistä kiinni.

Jahas, oikoluku olisi paikallaan: naidessa, aristaa

Vierailija
4/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
5/5 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään jos rinnat on kiinteät pystyrinnat.