Nussin naimisissa olevaa 3 lapsen isää, ei oma mies. Kysyttävää?
Kommentit (38)
Oliko kivaa? Ajattelitko tekemättömiä kotitöitä? Täyttikö miehesi sinä aikana tiskikoneen?
Vierailija kirjoitti:
Oliko iso kikkeli?
Kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko kivaa? Ajattelitko tekemättömiä kotitöitä? Täyttikö miehesi sinä aikana tiskikoneen?
Kyllä. Ei. Jollain kertaa on varmaan täyttänytkin. Ap
hyi että sulla on miehekäs puhetapa. "minä nussin!" veteletkö sitä strapparilla perseeseen vai miten niin NUSSIT?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli top ja kumpi bottom?
Vaihtelee. Ap
Homoseksi on perheellisille miehille aivan yleistä. Kuinka usein harrastatte telakoitumista?
Palsta on täynnä kaltaisiasi huo ria, joten avauksesi ei ole kovin omaperäinen.
Girl power! 💪 Sori, oletin sun sukupuolen
Vierailija kirjoitti:
hyi että sulla on miehekäs puhetapa. "minä nussin!" veteletkö sitä strapparilla perseeseen vai miten niin NUSSIT?
Kaadan miehen selälleen sänkyyn ja nussin ratsastamalla. Olen nainen. Ap
Miltä tuntuu kun naiset repivät sinua riekaleiksi samalla kun mies nussutussuttaa kiimoissaan sinua ja vakuuttelee vaimolle sinun olevan vain reikä? Miltä tuntuu, kun miehelle sallitaan kodinhoitokoneen ja seksikoneen hyväksikäyttö, mutta vain sinua demonisoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaadan miehen selälleen sänkyyn ja nussin ratsastamalla. Olen nainen. Ap
Olet mies naisen vaatteissa, eli mela mekossa.
Erikoisen paljon täällä näitä homosteluketjuja. Mielestäni lisääntyneet viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla täysin arvoton huor a, joka ei kelpaa kuin spermaviemäriksi? :D
Jos asiaa ajattelee näin niin samalla tulkinnalla tämä mies on minulle vain nussittava uloke, josta haen nautintoa. Ap
Tykkäämme yhdessä myös ulosteleikeistä. Ap
Ei voi kun nauraa varatuille naisille jotka tulevat vakuuttelemaan sinun olevan joku viemäri samalla kun antavat miehen naida täysin syytteittä. Onnea naiset, tämän vuoksi miehet hyväksikäyttävät mm. lapsia koska heillä ei ole ikinä vastuuta mistään.
Seksissä ei ole mitään pahaa. Jos ette halua että miehenne ei nai muita, älkää naiko pettäviä miehiä. Siirrätte aggression tarpeetta muihin naisiin.
Terveisin,
mieheen koskematon ikisinkku jonka mielestä riehumisenne on säälittävyyden huippu. Kaivatte itsellenne kuoppaa raatelemalla naisia, vaikka miehet ne naivat vaikka ostettuja alaikäisiä. Jotain rajaa tuohon miesten perseidennuolentaan. Seksi on vain seksiä, eikä siinä ole mitään tuollaista valtapeliä.
Hän pitää pitkistä häpyhuulistani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu kun naiset repivät sinua riekaleiksi samalla kun mies nussutussuttaa kiimoissaan sinua ja vakuuttelee vaimolle sinun olevan vain reikä? Miltä tuntuu, kun miehelle sallitaan kodinhoitokoneen ja seksikoneen hyväksikäyttö, mutta vain sinua demonisoidaan?
Seksi on valtaa. Olen vahva ja voimakas, kun aikuinen ja järkevä mies menee sekaisin kun imen hänen munaansa. Ja käytänhän minäkin kotona miestä kodinhoitokoneena, seksuaaliset palvelukset hankin muualta. Ap
Mikä saa kakkosen tulemaan ilkkumaan vauvapalstalle? Huono itsetunto.
Oliko iso kikkeli?