Kuka ei olisi ollut kännissä edustusmatkalla - Käsi ylös!
Kommentit (13)
Sehän on kaikista parasta olla edustusmatkoilla sikaosastolla. :)
En minäkään ole. Alkoholia kun voi juoda sivistyneesti.
Enpä ole ollut. Sitä en kyllä tiennyt, että tämä tekee musta "siveyden sipulin". :)
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö siveyden sipuleita
Edustusmatkalla edustetaan, ei kännätä. Jos haluu kännit vetää välttämättä niin sitten omassa hotellihuoneessa yksin virallisen osuuden jälkeen.
Edustan ulkomailla täysipäiväisesti, ja valmennuksessa minulle eräs kokeneempi neuvoi, että ainoa tapa, millä tämän homman voi ihan oikeasti mokata kunnolla, on olla humalassa. Kun muualla maailmassa fiksujen ihmisten kesken se ei ole niin 'hassun hauskaa' kuin Suomessa. Ja todellakaan en ole koskaan humalassa. Eikä kukaan muukaan täällä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustusmatkalla edustetaan, ei kännätä. Jos haluu kännit vetää välttämättä niin sitten omassa hotellihuoneessa yksin virallisen osuuden jälkeen.
Boooriiing, tylsäää
Kyllä lärvätsalot on yksi osa edustusreissuja, on ne sen verran tylsiä välillä.
Eli töissä kännissä? Ja ministerin mukaan 1,5 tunnissa ei ehdi vetään lärvejä, kyllä vain ehtii. Siinäpä meillä oiva alkohoholiasioista vastaava ministeri.
-pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lärvätsalot on yksi osa edustusreissuja, on ne sen verran tylsiä välillä.
"Ja seuraavaksi tuolla vasemmalla näkyy muinaisrauniot kaupungista nimeltä...
Ajatelkaapa Kekkosen aikaa... avoimesti siellä kännättiin milloin missäkin vierailulla, kuului tapoihin x) Juotettiin venäjän vieraita ja saunotettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boooriiing, tylsäää
Niin se työnteko tuppaa olemaan.
Eipä sillä siveyden kanssa ole mitään tekemistä.
Jos olen emäntänä juon vain sen verran että huolehdin porukan talteen juhlien jälkeen. Jos olen vieraana arvostan juhlien järjestäjää niin paljon etten ole räkä poskella nolaamassa häntä/heitä.
Mulle riittää ruokajuomat eli 3-4 lasillista pitkän illan aikana.
En ole alkoholiongelmainen, joten miksipä olisin.