Täytän tänään 41-vuotta ja olen yksin. Lapset lähtivät
Kaverini luokse eilen. Uusi tilanne tää "yksinäisyys". Mun pitäs osata kääntää tämä voimavaraksi eikä surkutella täällä.
Facebookkiin kyllä onnitteluja satelee, mutta kukaan ei soita.
Joten täällä mä vietän mun synttäriä kissan seurassa. Pizza uunissa ja herkkuja ostettu. Pitäs siivotakin. Mutta ehkä tänään olisi hyvä hetki pohtia "yksinäisyyttä" teidän kanssa vähän tarkemmin. Sitten voisin avata telkun ja katsoa jotain kivaa.
Kommentit (5)
Onnea! Eiköhän nyt synttäripäivänä voi laistaa siivoamisesta?
M
Onnea! Älä siivoa tänään. Katso Youtubesta jotain kivoja videoita, laula mukana ja tanssi kotona. Käy kuumassa suihkussa, laita kissaturvallisesti kynttilöitä palamaan, käperry huopaan, katso kivaa leffaa herkuista nauttien.
Hyvää syntymäpäivää! Kun on jonkun aikaa ollut yksin, rupeaa huomaamaan sen hyvät puolet.
Onneksi olkoon! Mullakin on synttärit, tosin huomenna vasta, mutta "juhlin" tänään kun tarkka syntymäaikani on yhen maissa yöllä.
Ja joo, eipä sitä enää vanhemmiten hirveästi kukaan muista. Perheeltä saan lahjan, samoin äitini halusi laittaa tilille rahaa, "jonka voin törsätä johonkin mukavaan"
Omakin "juhliminen" on vaan tätä. Sauna, telkkari, kone. Perheen kanssa öllöttelyä. Tosin se on sanottava, että jokainen noista yrittää olla enemmän avuksi ja "kiltimpiä" kuin yleensä. En voi valittaa =)