Jos työssäsi vaadittaisiin potkujen uhalla, että sinun täytyy käyttää joka työpäivän ajan sinapinkeltaista likaista kånken-reppua, suostuisitko?
Kommentit (18)
Tuskin minkään työn tekemiseen tarvitaan mainitsemaasi reppua. Ottaisin potkut ja sen jälkeen korvaukset aiheettomasta irtisanomisesta.
No ei se minua haittaisi. Olisi kylläkin hygieniariski.
Ruåttalaiset perhana minkä teitte!
Kauhee Kånkenen!
Nää Kånken-jutut huononee aina vaan.
Mä niin rakastan Kånkenia, että ilman muuta pitäisin ja vaikka olisi täynnä kiviä. Oh mun rakas reppuni, oh.
Ihmettelisin vain mihin tarkalleen ottaen työnantaja haluaa minun sitä sairaalassa hoitajana käyttävän, mutta toki käyttäisin jos niin vaadittaisiin.
Käytän tällä hetkellä likaista keltaista reppua, joten suostuisin. Kånkeniin ostaisin pehmusteen olkaimiin kyllä.
Likaista en suostuisi puhdasta kyllä. Paskasta ei kenenkään tarvitse käyttää, työnantaja on velvollinen pesettämään työvaatteet yms.
Gay fish kirjoitti:
En kyllä keksi mikä käyttötarkoitus sillä olisi. Kantaisinko siinä työkaluja?
Mitäs sun pakista löytyy?
Hah, tää oli jo niin paha Kånken-aihe, että avasin eka kertaa tällaisen... :-D
IStuisin reppu selässä tässä tietokoneen ääressä.... eiks sitä reppua sais laittaa tuohon viereen, mun oman mustan läppäri-kånkenin viereen. En kyllä tykkää keltaisesta.... mutta jos siitä jonkun korvauksen saa kun paidan olkapäät kuluu jatkuvasta repun kannosta, niin mikäs siinä sitten.
Mun tyttärellä on just tuollainen. Se on muuten eka reppu joka ei ole hajonnut muutaman kuukauden käytön jälkeen. Rahansa arvoinen siis.
En kyllä ymmärrä miksi jotain ahdistaa 10-vuotiaan reppu. Ei se nyt kovin kallis ollut.
Sehän voisi olla kätevä. voisin käyttää ihan ilman potkujen uhkaakin. Tuo sinapinkeltainen on lisäksi lempivärini Kånken-repuissa.
En kyllä keksi mikä käyttötarkoitus sillä olisi. Kantaisinko siinä työkaluja?