Radio Aalto on huijausta!
Joku täällä kehui kun kyselin aamun radiokanavasuosituksia. No, annoin mahdollisuuden ja mitä sain - en mitään! Aamukuudesta seitsemään ei tule kuin musiikkia ja joku satunnainen uusintapätkä eiliseltä tai aikaisemmalta - miksei juontajat ole jo klo 6 äänessä kun sitä aamutiimiä (vai mikä lie se on) mainostetaan jo klo 6 alkavaksi?
Olisin halunnut sopivasti siistiä puhetta ja sopivasti nykybiisejä, sellainen meininki että radion voi jättää päälle kun itse lähden töihin klo 6:50.
Ajattelin antaa mahdollisuuden ja kuuntelin Radio Aaltoa vielä pari päivää töissäkin mutta miksi hemmetissä siellä soi jatkuvasti ABBA?!
Valitettavasti menee kanava taas vaihtoon, Novasta siis lähdin liikkeelle kun kyllästyin Minnaan ja Akiin.
Miksei enää ole mitään entisen 90-luvun Kiss FM:n veroista? Nautin ihan hirveästi Henkan ja Jennin aamutiimistä + tietty Tuomaksesta <3
Kommentit (3)
Voi vitsi, mä haaveilin muutama vuosi sitten ihan tosissani radiotoimittajan urasta... Ja en sitä vieläkään ole poissulkenut.
Kuuntelisitkohan AP mielelläsi minua :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä Aallolla juontaakaan aamuisin?
Anna Perho ja Kimmo Vehviläinen. Jos jompi kumpi on pois, niin se joku drag-queen tuuraa.
Kuka siellä Aallolla juontaakaan aamuisin?