Tiedän mistä Maisa viha johtuu
Hän ei ole jäänyt yh äidiksi vaan on rohkeasti etä äiti. Toinen syy on että on kaunis ja onnistui nappaamaan rikkaan miehen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole jäänyt yh äidiksi vaan on rohkeasti etä äiti. Toinen syy on että on kaunis ja onnistui nappaamaan rikkaan miehen.
enemmän varmaan katkeria rikkaasta miehestä. Nykyään tuntuu trendiltä olla joko lapseton tai etä-äiti. Mitään ei naiset vihaa niin paljoa kuin kotona lapsiaan hoitavaa naista.
No en edes ymmärrä miten jaksaa vihata noita seiskajulkkiksia. Vihaisi mieluummin, vaikka terroristejä tai mitä tahansa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enemmän varmaan katkeria rikkaasta miehestä. Nykyään tuntuu trendiltä olla joko lapseton tai etä-äiti. Mitään ei naiset vihaa niin paljoa kuin kotona lapsiaan hoitavaa naista.
En kyllä tunne ketään kuka vihaisi naista joka hoitaa lapset kotona.
Luulen et Maisaa vihaa ne ketkä ei "kestä" sen mielipiteitä :D esim se pieni tissisten naisten homma sillon joskus. Ja ne vihaajat varmaan niitä kenel ei tissei ole. Olisin itsekin varmaan katkera mutta kerkesin hommata implantit :)
Vierailija kirjoitti:
Luulen et Maisaa vihaa ne ketkä ei "kestä" sen mielipiteitä :D esim se pieni tissisten naisten homma sillon joskus. Ja ne vihaajat varmaan niitä kenel ei tissei ole. Olisin itsekin varmaan katkera mutta kerkesin hommata implantit :)
Kuvitellaan, että joku sanoo tummaihoisten ihmisten olevan rumia. Jolloin mä olen asiasta eri mieltä ja jopa provosoidun, tarkoittaako se sillon, että mä olen itsekin tummaihoinen?
Tai, koska on ärsyttävää että nuin lahjaton ja tyhmä ihminen laukoo paskoja mielipiteitään taivaan alle ilman seurauksia. Hän on ilkeä ihminen, ja on vain kohtuus että kaikki ei pompi sen pillin mukaan ja osta nuita vajaita mielipiteitä.
Kuka Maisa?