Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin betamiehelle

Vierailija
16.11.2016 |

Olen 19v tyttö, vaanin neljän ryhmää noin 20 min. Ryhmä oli melko selvä tapaus, yksi Alpha, kaksi Betaa toinen ylpeähkö Beta ja toinen ylipainoinen mutta ei silti omega vaan Beta. Neljäs ryhmässä oli selvä Gamma.

Menin heidän luokseen, keskusteltiin hetken smalltalkkia ja sen jälkeen siirryttiin keskustelemaan seksistä yms. Alpha yritti saada minua ja käytti molempia Betoja tehdäkseen minut haluamaan häntä. En silti ottanut häntä vaan kysyin ylpeähköltä Betalta "mul ois ehkäisyä ja asunto lähellä, mennäänkö vähän vink vink?".

Hän vastasi myöntävästi ja lähdimme kahdestaan erisuuntaan jättäen Alphan ihmettyneeksi että mitä helvettiä kävi...

Nyt mietin, että onkohan hän Alpha tässä ryhmässä nyt? En tiedä vaikuttaako niin paljon, mutta voi olla sillä Betahan yleensä on valmiina korvaamaan Alphan. Yleensä myös Beta on alemman sosiaaliryhmän Alpha jos hän sattuu kuulumaan moneen ryhmään

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD mua alko naurattaa ku ajattelin tän fantasiatarinan kyhännyttä lassukkamakea päivittämässä paskaa keskusteluaan vanhempiensa kellarissa

Vierailija
2/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD mua alko naurattaa ku ajattelin tän fantasiatarinan kyhännyttä lassukkamakea päivittämässä paskaa keskusteluaan vanhempiensa kellarissa

Hauskaa, mutta tämä ei ole Ylilauta menetkös pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ylpeäksi betaksi luulemasi olikin se oikea alfa ja se alfaksi luulemasi olikin vain pullisteleva beta. Eli annoit sitten alfalle. Vituttaako?

Vierailija
4/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kalevauva.fi pojat tuli suorasta lähetyksestä suoraan tänne provoilemaan.

Vierailija
5/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielellä, jota ap ymmärtänee:

V-u mitä p-aa.

Vierailija
6/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään läskeistä miehistä joten mullekin on joskus käynyt noin :D

Vierailija
7/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyyi. Toi tarina ällöttäis ellei tietäisi, että se on vanhempiensa kellarissa asuvan suihkukammoisen ulimiehen kirjoitusharjoitelma.

En ihan mihinkään novellikisaan tolla lähtis vielä, jatka harjoittelua.

Vierailija
8/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That basement dwellin' dork is a friggin' moronic jerk!

Vierailija
9/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten saavuitte kämpille ja betamies ylpeänä vapautti seksuaalisuutensa, määritteli ihan itse itsensä, voimaantui ja vaivuitte kuumaan metakeskusteluun...

Vierailija
10/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet myöhässä, Alfat, Betat ja muut keksi jo A. Huxley vuosikymmeniä sitten. Joten keksipäs tarinaasi jotain omaperäisempää. :)

Vierailija
11/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyyyi. Toi tarina ällöttäis ellei tietäisi, että se on vanhempiensa kellarissa asuvan suihkukammoisen ulimiehen kirjoitusharjoitelma.

En ihan mihinkään novellikisaan tolla lähtis vielä, jatka harjoittelua.

Mitenkäs ne sun treenit. Vieläkö tulee Reginasta hylsyjä?

Vierailija
12/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin just kakkua Ypsilonmiehen kanssa. Kappa ja Nyy ja Myy sai vaan vohveleita.

Vierailija
13/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool Story!

Vierailija
14/14 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mul ois ehkäisyä ja asunto lähellä, mennäänkö vähän vink vink?".

yritän painaa tämän mieleeni :D Tuotahan on ihan pakko testata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi