Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä pahoitti pikkutytön mielen "Kieri nyt siitä yli jo saa**nan läski"

Vierailija
16.11.2016 |

Olin hänen mopoautonsa kyydissä ja suojatietä ylitti 7-8v pyöreä pikkutyttö. Tyttö käveli hitaasti painavan näköisen reppunsa kanssa ja poikaystävälle meni hermot. Ikkuna oli raollaan ja tyttö kuuli, hän alkoi itkeä. Pyysin jäädä kyydistä että olisin mennyt lohduttamaan mutta poikaystävä kiihdytti. Jäi ihan hirveä olo tytön puolesta ja kotona tuli minultakin itku :(

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella poikaystäväsi on hyvin epämielyttävä ihminen. Kuvittele, mitä tapahtuu kun hänen eteensä tulee todellisia ongelmia. En halua tietää.

Vierailija
4/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, hieno mies sulla. Kannattaako tuollaisen persoonan kanssa olla suhteessa?

Minä sanoisin että jos enää ikinä käyttäytyy samalla tavalla, suhde loppuu välittömästi. Eihän hän kunnioita sinuakaan kun ei päästänyt ulos autosta.

Vierailija
5/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Miksi seurustelet tuollaisen ääliön kanssa? Etkö saa parempaa vai?

Olihan tämä provo?

Vierailija
6/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää oli provo. Alkoi ihan sydämeen sattua. :(

7/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on varmaan parempi olla lihomatta missään vaiheessa elämääsi jos tuon helmen kanssa jatkat yhteiseloa.

Vierailija
8/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö oli ehkä juuri huokaissut helpotuksesta, kun on päässyt koulusta, jossa toiset pennut vasta julmia osaakin olla ylipainoisia luokkatovereitaan kohtaan. Että nyt alkoi päivän paras hetki, saa mennä omaan kotiin, turvaan ja rauhaan. Omissa ajatuksissaan kävellyt kotia kohti kun paha mieli alkaa helpottaa. 

Sitten tulee tommonen vitun uuno-jonne, joka värisevällä puberteettisellä äänellään kinisee ikkunasta pienelle lapselle jotain noin sanoinkuvaamattoman ilkeää. Miltä on mahtanut tuntua se. Että turvassa ei ole missään, ei ikätovereilta eikä näköjään "aikuisiltakaan" (aikuisenahan se lapsi on autoa ajanutta pitänyt). Missä olisi hänen turvasatamansa, jos se ei ole koulussa eikä se ole kadulla?

Vihaan sun poikkista jo lähtökohtaisesti. Sulla sentään vielä vaikuttaa olevan sydän paikallaan, mutta älä kylmetä sitä jatkamalla tommoisen paskaläjän kanssa, joka ei erota oikeaa väärästä.

Vierailija
9/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele haluatko tulevaisuudessa lapsia tuollaisen kanssa?

Vierailija
10/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, hieno mies sulla. Kannattaako tuollaisen persoonan kanssa olla suhteessa?

Minä sanoisin että jos enää ikinä käyttäytyy samalla tavalla, suhde loppuu välittömästi. Eihän hän kunnioita sinuakaan kun ei päästänyt ulos autosta.

Mies? Teinipojathan ne mopoautoilla ajaa.

Vierailija
11/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin läski kuin mopoautoilija. 

Vierailija
12/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin läski kuin mopoautoilija. 

Totta. Ne tuhnut on jotenkin säälittäviä köröttäessään tien reunaa liikenteen tukkona.

Vierailija
13/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikki tuollaiset idiootit tekee sitten jos joskus heidän oma tytär onkin pyöreä? Kiusaavat niin kauan kunnes anoreksia puhkeaa? Opettavat ettei pyöreä nainen ole minkään arvoinen?

Vierailija
14/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi ajaa mopoautolla, sinun foorumisi on Demi.

Vierailija
15/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin tuon ikäisenä lihavuudestani rankasti. Joka päivä sain kuulla olevani ihrapallo, talipallo, sotanorsu ynnä muuta mukavaa. En sentään aikuisilta tai "aikuisilta" ja päivän paras hetki tosiaan oli se kun pääsi kotiin, omaan turvaan.

Aloin itkeä tämän viestin luettuani, tulvi vanhat muistot mieleen.

Ap, ihan oikeasti, eroa tuollaisesta kusipäästä heti tänään.

Vierailija
16/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hypännyt seuraavissa punaisissa valoissa ulos poikaystävältä kysymättä!

Vierailija
17/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä käynyt äkkiä miehen kurkkuun jos olisin ollut sinä.

Vierailija
18/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä käynyt äkkiä miehen kurkkuun jos olisin ollut sinä.

Minä vihaan väkivaltaa, en siis kurista (tms.) jos ei ole ihan pakko. Poikaystävälle kyllä sanoin että me pidämme nyt taukoa. Luulen että haluan eron mutta ilmoitin sen noin niin hän ei ehkä raivostu niin paljon.

Älkää käsittäkö väärin, hän ei ole koskaan lyönyt tai läpsäissytkään minua. Joskus ärähtänyt ja tiuskinut.

Ap

Vierailija
19/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ärähtely ja tiuskiminen plus lapsen pilkkaaminen... Mitä tuossa tyypissä näet?

Vierailija
20/38 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin jätä tuo sika. Jos jäät sen kanssa niin kohta olet itse kohteena ja itsetuntosi padkana ennen kuin pääset siitä irti. Jätä koko sakkokierros väliin js siirry parempaan käymättä vankila kautta.