Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Treat women with respect"

Vierailija
15.11.2016 |

Miksi naiset ovat arvokkaampia? Miksi ei "treat everyone with respect"? Kokeilkaapa huviksenne etsiä googlen kuvahausta ensimmäiseksi "real women" ja sen jälkeen "real men". Näette miten miehille asetetaan paineita ja naiset saavat olla mitä haluavat "Real men hold doors open for women" "Real men treat women with respect"

"Real women have curves" "Real women deserve a man that supports her no matter what"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että jossain naisen arvokkaasti kohtelu ei ole niin itsestäänselvää, sitä täytyy oikein erikseen korostaa. Eli toisin sanoen "kohtele naisia ihan kuten miehiäkin äläkä niin kuin jotain alempia olentoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arbeit macht frei"

Miten niin työ vapauttaa? Tuo teksti oli keskitysleirin portilla ja ihmiset menivät sinne määrittelemättömäksi ajaksi pakkotyöhön, jotkut kuolemaan.

Vierailija
4/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon feministi ymmärtää, että ylistäminen ja jalustalle nostaminen on itse asiassa yksi patriarkaattisen alistamisen muoto, ja tekee syvän närkästyksensä ovenavaaja-idioottimiehellekin selväksi.

Vierailija
5/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että jossain naisen arvokkaasti kohtelu ei ole niin itsestäänselvää, sitä täytyy oikein erikseen korostaa. Eli toisin sanoen "kohtele naisia ihan kuten miehiäkin äläkä niin kuin jotain alempia olentoja".

Joo, mutta sitten on näitä tämmöisiä aivopieruja, mitä aloituskin esitteli, kuten "A woman deserves a man that supports her no matter what".

Niin kun mitä helvettiä? Naisista löytyy tyhmiä, itsekkäitä, narsisteja, psykopaatteja... Pitäisikö minun tukea vaimoani vaikka siinä, kun hän kiusaa naapureitaan tai huijaa työnantajaansa? Jos minä kirjoittaisin tänne av:lle avauksen jossa sanoisin että naisen täytyy tukea miestään joka tilanteessa, niin arvaa vaan kuinka paljon saisin ivaa naisilta?

Vierailija
6/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa aloittaja kääntää tekstiä tuon vertaa? Tämä on suomenkielinen keskustelupasta.

Vierailija
7/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta sitten on näitä tämmöisiä aivopieruja, mitä aloituskin esitteli, kuten "A woman deserves a man that supports her no matter what".

Niin kun mitä helvettiä? Naisista löytyy tyhmiä, itsekkäitä, narsisteja, psykopaatteja... Pitäisikö minun tukea vaimoani vaikka siinä, kun hän kiusaa naapureitaan tai huijaa työnantajaansa? Jos minä kirjoittaisin tänne av:lle avauksen jossa sanoisin että naisen täytyy tukea miestään joka tilanteessa, niin arvaa vaan kuinka paljon saisin ivaa naisilta?

Varmaan yhtä paljon kuin naiset juuri saivat sinulta.

Vierailija
8/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Grab them by the pussy!" - Donald Trump, Yhdysvaltojen 45. presidentti

Vierailija
9/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämän ketjun pointti on? Loukkaantua jostain ikivanhoista seksistisistä sanonnoista?

Vierailija
10/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Grab them by the pussy!" - Donald Trump, Yhdysvaltojen 45. presidentti

"they let you grab them by the pussy!" 

Vierailija
11/11 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yhtä paljon kuin naiset juuri saivat sinulta.

Missä mä olen ivannut naisia? Haloo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi