Miten voisin ilahduttaa lapseni puheterapeuttia?
Millainen lahja olisi joulun alla sopiva? Raha ei ole este, mutta en halua kiusallista tilannetta ostamalla jotain liian kallista. Harjoittelemme niitä harjoituksia säännöllisesti, joten häntä varmastikin ilahduttaa myös sen edistymisen seuraaminen, mutta haluan viedä hänelle jotain mukavaa.
Kommentit (9)
Lapsi voisi lukea terapeutilleen vaikka Taru Sormusten herrasta -trilogian.
Vierailija kirjoitti:
Ässä-pikkuleipiä.
Haha. :D
Se saa siitä palkkaa, ei sitä tarvitse lahjoa!
Ei hyvänen aika :D Minä en ainakaan ihan oikeasti odota mitään muistamista asiakkailtani. Jos jotain haluaa niin ihana oisi esim. vaikka lapsen itse tekemä kortti / kuusenkoriste.
T:pute
Lapsen tekemä kortti olisi ihana. T. Itsekin alalla
Vierailija kirjoitti:
Se saa siitä palkkaa, ei sitä tarvitse lahjoa!
Tätä en ymmärrä. Joo, puheterapeutit, opettajat, lastenhoitajat ym. saavat palkkaa työstään, mutta onhan se kiva muistaa ja ilahduttaa heitä, jos ovat hienoa työtä tehneet.
Muutama idea tulee mieleen. Kumpikin testattu ja toivot paljon iloa!
Tyttären fysioterapeuttia ilahdutettiin viime jouluna niin, että mieheni kieriskeli tervassa ja höyhenissä. Tämän jälkeen lauloi fyssarin kahvihuoneessa joululauluja. Oli ollut mukava ylläri.
Pojan suuhygieniasti taas sai ilokseen virolaisen löytökoiran. Koiralle laitettiin punainen nenä ja feikkisarvet. Ajatuksena oli jäljitellä Petteri Punakuonoa. Tämä ylläri olikin sitten pylläri. Suuhygieniasti oli allerginen koirille ja sai anafylaktisen shokin ja joutui viettämään joulun Peijaksessa.
Toivottavasti sait näistä vinkkejä <3
Itse tykkäisin punaviinistä tai hyvästä suklaasta yms "kulutustavarasta". Ei mitään tuikkuja, kippoja, kuppoja yms, koska niitä on aina ihan liikaa. T. Pute
Ässä-pikkuleipiä.