Mitä sellaista teidän kodista puuttuu, joka yleensä kaikilla on?
Meillä puuttuu silitysrauta ja lauta, mikro ja ruokapöytä. Niin ja vedenkeitin. Näitä saa välillä selitellä ihmisille, että ei ole ei...
Ja ollaan asuttu jo vuosia eikä olla edes köyhiä. Tai kun juuri muuttaneena opiskelijana aikoinaan puuttui tietty yhtä jos toistakin.
Kommentit (96)
Ei meilläkään ole vedenkeitintä...
Ei ole myöskään mitään playstationia tai muita pelejä (vaikka kouluikäinen lapsi on).
Iittala,arabia ja ne muumimukit varsinkin puuttuu. Kahvinkeitin sillä ei juoda kahvia eikä oikein kukaan muukaan lähimmäisistä kaveripiiristä
Minulla on noista vain mikro(uuni). Kuusinumeroista osakesalkkua pyöritellessä ;-) Ei ole pölkkäriäkään.
Nainen puuttuu. Ja ilman naista koti ei ole koti vaan kämppä vaan.
Matot lattialta. Koirat jostain syystä aina yrjöää ja paskantaa niille. Helpompi pitää kämppä siistinä ja lattioidenkin puhtaanapito sujuu paremmin.
Vedenkeitin ja astianpesukone puuttuu, nämä eka tulee mieleen.
Teeveden lämmitän mikrossa ja tiskit hoidetaan käsin.
Kahdestaan miehen kanssa asumme.
Hei meilläkään ei ole Iittalaa ja Arabiaa, tosin tuommoinen pikkuruinen aalto-kulho on, lahjaksi saatu. En oo koskaan tykännyt iittalasta, ne viinilasit varsinkin on niin joka kodin tuote että ärsyttää.
Meillä ei ole talouspaperia esillä. Meillä kyllä on sitä lähinnä siksi, että autossa on aina rulla, mutta sisällä käytetään tosi harvoin. Meillä ei myöskään ole paperinenäliinoja. Meillä ei ole telkkaria, ohjelmia kyllä katsotaan, mutta tietokoneelta.
Leivänpaahdin (paahtoleivin). Rikoin sen puoli vuotta, eikä ole tullut ostettua uutta.
Mulla ei ole hiustenkuivaajaa, vaakaa eikä roskista vessassa, vaikka olen nuori nainen.
Sohvapöytä, matot. Olen ehdottanut että heitettäis keittiönpöytä ja tuolit pois, kun ei koskaan istuta siinä syömässä tai muutenkaan. Siinä on vaan hedelmiä ja päivän posti.. Itse en myöskään välitä verhoista ollenkaan.
Lämpö, sänky, sohva, nojatuoli, toimiva pyykinpesukone, merkkikupit ja kipot, ruokapöytä, työtasot, ja mitähän kaikkea.
Autoa ei meillä ole. Kuljemme julkisilla ja taksilla.
Aivan kaikki huonekalut (keittiön ja vessan kiintokalusteita lukuunottamatta). Nimimerkillä Homepakolainen
Ei meilläkään ole vedenkeitintä.
Sohvapöytää ei myöskään.
Ulkovaloja ei ollut kuuteen vuoteen tässä asuessa, mutta sen korjasin eilen. Olihan ne siis ostettuna jo pari vuotta (joulun jälkeen -70% alesta), mutta räystäälle laitossa kesti.
Raamattua ei ole, kun ei kuuluta kirkkoon.
Vohvelirautaa tai muita sellaisia ei ole myöskään.
Silityslauta, vaaka, kirjahylly tai vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole talouspaperia esillä. Meillä kyllä on sitä lähinnä siksi, että autossa on aina rulla, mutta sisällä käytetään tosi harvoin. Meillä ei myöskään ole paperinenäliinoja. Meillä ei ole telkkaria, ohjelmia kyllä katsotaan, mutta tietokoneelta.
Mihin sitten niistätte, vessapaperiinko?
Mannerheimin päiväkäskyt on ripustamatta seinällä, kaikillahan on ?