Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen flirttailee naiselle...

Vierailija
14.11.2016 |

...niin miltä se tuntuu siitä heteronaisesta? Itse luulin olevani hetero, kunnes ihastuin erääseen naiseen. Toivon sydämestäni, etten loukannut häntä, sillä se mun flirtti meni vähän liian ilmiselväksi. Sinänsä se oli "vain" katseita ja hymyilyä, mutta ehkä katselin häntä hieman liian nälkäisesti tahtomattani. Miten voisin hyvittää tekoni hänelle?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa hyvittää pysymällä etäällä. Tuskin tajusi "flirttiäsi", mutta vaikutat muuten epävakaalta.

Vierailija
2/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa hyvittää pysymällä etäällä. Tuskin tajusi "flirttiäsi", mutta vaikutat muuten epävakaalta.

Aionkin pysyä etäällä toki, tosin välillä varmaankin törmäämme tietyissä yhteyksissä. Sitä vain en tajua, miksi ko. nainen itse aluksi vaikutti flirttailevalta minua kohtaan?!? Vai tulkitsinko väärin? En edes pitänyt häntä mitenkään vetävänä aluksi ja hän vaikutti jotenkin ilmiselvän flirttailevalta useamman kuukauden ajan ainakin ajoittain. Lisäksi en ole aiemmin ihastunut naiseen näin voimakkaasti. Millä tavalla vaikutan muuten epävakaalta? Siksikö, kun ihastuin ja haksahdin itse flirttailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin mietityttää, jos hän sittenkin on bi. Hän nimittäin oli se, joka flirttaili ensin. Ja ei hän kaikille sillä tavalla juttele ja suunnilleen vinkkaa silmää sopivassa asiayhteydessä. Ulkonäöstähän en itse pysty lesboutta/bi-taipumusta päättelemään, mutta hän on myös hieman poikamainen ja pukeutuu epänaisellisiin vaatteisiin. Olisi kiinnostavaa tietää, miksi joku nainen on niin flirttaileva jollekin naiselle, jos on umpihetero. Vai elääköhän hän seksittömässä liitossa? :/

Vierailija
4/15 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, varmaan saan tietää sitten, kun/jos näen hänet seuraavan kerran. Jos näyttää nyrpeää ilmettä -> olen persona non grata, ja jos on iloinen ja taas flirttaileva, niin ehkä mun pitää laittaa uutta pökköä pesään. :D

Vierailija
5/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, varmaan saan tietää sitten, kun/jos näen hänet seuraavan kerran. Jos näyttää nyrpeää ilmettä -> olen persona non grata, ja jos on iloinen ja taas flirttaileva, niin ehkä mun pitää laittaa uutta pökköä pesään. :D

Löysin tämän vanhan ketjuni sattumalta. :) Hän punastui ja aluksi vältteli katsekontaktia, kun näin hänet viimeksi siis uudelleen ja sen jälkeen hän käyttäytyi asiallisesti, tosin rupesi itse hieman flirttailemaan minulle. Miten tulkitsisin tämän? Oon vähän hukassa ihmisten tulkitsemisen osalta. :/ t. Ap

Vierailija
6/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh kuulostaa ihan mun tilanteelta. Helvetti kun en oo varma onko se oikeasti flirttiä vai onks se kaikille sellainen. Joka tapauksessa aina ku tapaamme molemmat tuntuu menevän jotenki lukkoon eikä uskalla paljo puhua tai katsoa silmiinkään.

Vierailija
7/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ootte tutustunut

Vierailija
8/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se flirttaili sulle?

Vierailija
9/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa

Vierailija
10/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun pitäis hyvittää sitä että oot katsellut sitä? Siis mitä häh nyt meni ohi

Vierailija
11/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh kuulostaa ihan mun tilanteelta. Helvetti kun en oo varma onko se oikeasti flirttiä vai onks se kaikille sellainen. Joka tapauksessa aina ku tapaamme molemmat tuntuu menevän jotenki lukkoon eikä uskalla paljo puhua tai katsoa silmiinkään.

Joo, sama tilanne on minullakin. Nykyään jopa keskustellessa menen ihan lukkoon. Ja sitten kun katson häntä silmiin, niin tekisi mieli katsella hänen ihania silmiään aivan loputtomasti. Hän on aivan uskomattoman suloinen ja ihana...häntä voisi vain ihastella ja "leijua" siinä tilanteessa. Olen siis aivan totaalisen rakastunut häneen oikeasti. T. Ap

Vierailija
12/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun pitäis hyvittää sitä että oot katsellut sitä? Siis mitä häh nyt meni ohi

Mua nolotti se tilanne ja pelkäsin, että ihastukseni kokisi sen ahdistavaksi, jos tunne ei olisikaan molemminpuolinen varsinkin, kun olemme molemmat naisia. T. Ap

Vierailija
13/15 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ootte tutustunut

Tätä en valitettavasti tähän halua laittaa, sillä siitä voisi tunnistaa molemmat osapuolet. T. Ap

Vierailija
14/15 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos tunnistaa? Ehkä juttu lähtis etenemään?

Vierailija
15/15 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos tunnistaa? Ehkä juttu lähtis etenemään?

Noh, ok. Sen verran voin paljastaa, että tapasimme Helsingissä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan