Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöllinen paniikkikohtaus?

Kipkipp
14.11.2016 |

Olen pari viikkoa elänyt melkoisen stressin keskellä tuoreen eron vuoksi. Ahdistusta, stressiä, pahoinvointia yms on esiintynyt. Mutta viime yö oli todella kummallinen. Olim jo illan voinut jotenkin pahoin. Sänkyyn mennessä kuvotti. Aina kun olin vaipumassa uneen, jotenkin oitis säpsähdin hereille kuvotuksen vallassa. Tätä outoa kierrettä jatkui useamman tunnin, ennen kuin nukahdin kokonaan. Tilannetta on hankala selittää. Jossain vaiheessa ainakin tajusin, ettei tämä nyt taida mitään alkavaa vatsatautia olla. Olo on nytkin melko kamala huonosti nukutun yön jälkeen. Töissä tässä aamulla palaverin aikana sydän hakkasi, kädet hikoili ja kuvotti. Tämä on todella uuvuttavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, itsekin reagoin stressiin juuri noin. Mikään ei ole inhottavampaa  kuin herätä kesken unien henkeään haukkoen siihen järkyttävän ahdistavaan oloon, jota ei voi järjellä selittää. Joskus olen joutunut ihan miehen herättämään, että kuulisin hänen rauhoittavan äänensä, siinä tilanteessa ei halua olla yksin, mutta ei toisaalta joukossakaan. Hankala selittää, halusin vain antaa myötätuntoa sinulle, että kyllä tämä tästä taas helpottaa, se stressikin. Jaksamista sinulle erokuvioiden keskelle!

Vierailija
2/4 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa kuulla, etten ole ainoa. Työ viime öinen oli itselleni täysin uutta. Joskus käynyt noin, että ehkä kerran ns säpsähtänyt kun on nukahtamaisillaan. Nyt tämä tosiaan jatkui outona ahdistavana kierteenä. Edelleen inhottava olo. Tukalaa olla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää, että pitäisiköhän tässä hakeutua lääkärin pakeille ja aloittaa ssri lääkitys.. joskus sitä olen aikoinaan syönytkin, tosin silloin ajattelin että toiste en syö. Se turruttaa oudosti. No se kait idea onkin, mutta kun turruttaa myös positiivisia asioita.

Vierailija
4/4 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Olin ruokkiksella, eväänä keittoa. Sain syötyä noin 10 lusikallista ja sitten tuli täysi stoppi. Iski kuvotus ja paniikinoireita. Olen hienosti kyllä laihtunut tässä parin viikon aikana, mutta se ei kohdallani olisi kauhean suotavaa. Kotona onneksi ruokailu vielä sujuu. Ihan todella epätoivoinen ja stressaantunut olo. Minkä takia eroaminen toisesta ihmisestä voikin olla näin älyttömän ahdistavaa??

Ap