Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No voi vee! Heitin ihan läpällä isänpäivälounaalla, että appiukko on kähminyt mua ja nyt helvetti on irti!

Vierailija
13.11.2016 |

Kauhea draama menossa :) Mut miehen vanhemmat onkin niin turhan tärkeitä ja tunkkuja tiukkapipoja.

Ihan oikein niille huumorintajuttomille porvareille. Eivät ymmärrä työväenluokan letkeämpää huulenheittoa.

Ja mähän siis kohotin maljan "isoisälle, joka tykkää puristella mun tisuja kännissä!" Siis ihan läpänderiä vaan ;D

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit ap luulla että näin HUONOOOOOOOO menis läpi? Miten tyhmiä ihmisiä maailmasta oikein löytyy?

Vierailija
2/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin todella ala-arvoista huumoria. Kuka tuollaista heittää muka hauskana vitsinä??

Enkä tosiaan ole mikään tiukkis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on erikoinen huumorintaju.

Vierailija
4/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit pahemman kerran. Enää auttaa selittää että olit taivaallisen tuiterissa.

Vierailija
5/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prooovvooo, mut jos totta niin älä vaan ala väittää, että sarkasmiahan tuo vaan oli. Tuollaiset jutut ei ole sarkasmia nähneetkään. Ihan vaan huono pila. 

Vierailija
6/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokasit pahemman kerran. Enää auttaa selittää että olit taivaallisen tuiterissa.

Arveletko alkoholisti miniä kortin pelastavan? Tuskin :D

Vierailija
7/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt joku roti. Ei provoissa ole mitään pointtia jos ne on niin paskoja ettei kukaan edes vaivaudu kommentoimaan. No, mä nyt tosiaan kommentoin tätä, mutta tämä on jäkätystä eikä toivaasi keskustelua. Skruu juu, kuten ameriikkalaiset sanoo.

Vierailija
8/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän uskoo vain neekеri.

Vierailija
9/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällainen on ihan sun omaa idiotismiasi, ei mitään "työväenluokan letkeämpää huumoria". Appiukkosi onneksi olet pelkkä trolli, eikä tällaista oikeasti ole tapahtunut.

Vierailija
10/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-DI-OOT-TI

Onneksi me duunaritaustaiset kun minä tunnen kaikki omaavat paaaljon paremman huumorintajun. Itkepä sitten tulevissa aloituksissa kun appivanhemmat ei hyväksy sua/ kutsu matkoille mukaan/ arvosta sua jne.

Tosin ihmettelen jos miehesi jaksaa sinua kauaakaan katsoa. Tuo kun ei ollut huumoria vaan silkkaa tyhmyyttä.

Vierailija
11/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulit tuolla saavuttavasi? Vitsin on tarkoitus tuoda hyvää mieltä. Kertomasi ei ollut vitsi, vaan ilkeämielinen valhe.

Vierailija
12/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaan ravistella näiden homekorvien pikku maailmaa! Ap

Vierailija
13/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku hullu?

Vierailija
14/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta niin todella ala-arvoista huumoria. Kuka tuollaista heittää muka hauskana vitsinä??

Enkä tosiaan ole mikään tiukkis..

Provohan tämä on.

Ei kukaan voi olla noin idiootti. Huonoa huumoria.

Vierailija
15/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään vaan ravistella näiden homekorvien pikku maailmaa! Ap

Potkun suoraan persiilles ansaitsisit! Mutta provo onneksi, huono kyllä.

Vierailija
16/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kuvitella, että yksi mun sukulainen voisi sanoa juuri näin ja sit ihmetellä miten muut on niin tosikkoja etteivät ymmärrä "huumoria". Sen sukulaisen mielestä hänellä on absoluuttinen (ja erittäin räävitön) huumorintaju, eikä itse huomaa miten lapsellisen, ehdottoman ja typerän kuvan hän itsestään antaa. Sukulaisen vanhemmat huomauttivat tälle aikuiselle lapselleen häben käyttäytymisestään - sukulainen halveksivasti ja ylemmyydentuntoisesti totesi, että hänellä on OIKEUS olla juuri sellainen kuin on.

Jos ap on oikeasti on sanonut noin, niin appi voisi luultavasti kokeilla jopa rikosilmoituksen tekoa. Kunnianloukkaus? Perätön väite seksuaalisedta häirinnästä? Tai jotain.

Vierailija
17/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rasittavimmista ihmistyypeistä on itseään huumorintajuisena pitävät huumorintajuttomat ihmiset. Heidän ainoa käsityksensä huumorista on ilkeily. Tätä ilkeilyä he luulevat sarkamiksi, kun eivät oikeasti ymmärrä itse sarkasmia yhtään eivätkä edes tajua mitä se on, vaikka ovat asian wikipediasta kolme kertaa lukeneet.  Mutta auta armias, jos tällainen tyyppi joutuu ihan itse harmittoman ja oikeasti hauskan pilan kohteeksi,  niin he suuttuvat aivan silmittömästi. 

Vierailija
18/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootti.

Vierailija
19/19 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän teillä tapahtuu äitienpäivänä?