Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnassa kipeä patti + armoton väsymys

Vierailija
13.11.2016 |

Mulla on ollut toisessa rinnassa niin kauan kuin muistan pahkura, joka näkyy ihan selkeästi vaaleana toisessa nännissä. Rinnat ultrattu muutama vuosi sitten ja todettu vaarattomiksi. Nyt tämä pahkura on kuitenkin kipeytynyt :(
Olen ollut ihan hirveän väsynyt viimeisen vuoden, vuosi sitten elokuussa kävin lääkärillä ja diagnoosi oli lievä masennus. Välillä tuntui että tämä väsymys helpotti, mutta nyt tuntuu pahenevan entisestään. En oikeasti jaksa nousta aamuisin töihin!

Tuossa pikaisella googletuksella löysin keskustelun, jossa joku oli löytänyt patin rinnastaan ja oli myös hirveän väsynyt..ja mä olen nyt tietenkin ihan varma että mulla on syöpä!
Muistelen että tuo patti on ollut ennenkin kosketusarka, nyt sattuu ihan juostessa, hyppiessä jne. Eipä tässä tällä hetkellä voi muuta kuin odotella huomista ja että koska saan lääkäriajan, mutta kaipaisin kokemuksia vastaavasta..suvussa paljon rintasyöpää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat todettu vaarattomiksi, apua :D Huomaa että on vähän pää sekaisin eikä oikein ajatus juokse..

-ap

Vierailija
2/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiemmin selviää sen parempi sulle.

Patit rinnassa pitää AINA tutkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä on tutkittu ja todettu mastopatiaksi (?), ihan harmittomiksi kuitenkin. Huolettaa vain kun meni niin kipeäksi :(

Vierailija
4/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että todella huolettaa sinua kun suvussa nimenomaan samaa. Näissä joskus psykosomaattisesti saattaa kipeytyä just se kohta jota pelkää menettävänsä. Perimmältään rintäsyöpä on se paras syöpämuoto kun se voidaan poistaa ja korjata rinta. Okei se on se pahin , sitten on siitä lähtein vain parempia vaihtoehtoja kuten että tuo on sittenkin vain joku vaiheessa oleva rauhanen ja ylireagoit. Haleja ja tsemppiä sulle! Itsellenikin on köynyt sama paniikki mutta sekin patti häipyi kuin kösittelin asian perinjuurin! Puhu puhu ja puhu kaikki ulos juuri näin! Lisää haleja!

Vierailija
5/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kerro lisää 😴

Vierailija
6/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki oo syäpää vaikka se tulee aina ensin mieleen.

Vierailija
7/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuivunutta perunamuusia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi