Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen masennus ja haluttomuus

Vierailija
12.11.2016 |

Yritän selittää lyhyesti. Mieheni on masentunut, on ollut jo useita vuosia. Seksiä meillä on harvoin ja yleensä minun aloitteesta (1-4 kertaa kuukaudessa). Ja minä olen todella alkanut kaivata huomiota ja sitä, että joku haluaa! Tuntuu, että menetän osan naiseudestani vuosi toisensa jälkeen. Menetän myös omat haluni, kun toinen on niin passiivinen. Ero ei tule kysymykseen, sillä rakastan valtavasti miestäni, hän on muuten hyvä mies. Haluaisin vain tuntea itseni naiseksi jälkeen...masennuksen takia tätä ei voi ottaa puheeksi, sillä mies ottaa kaiken todella rankasti itseensä ja masentuu entisestään.

Ja ennen kuin joku jonne tulee huutelemaan, että laihduta, niin olen hoikka ja urheilullinen. Harrastan liikuntaa aktiivisesti ja käytän koon xs tai s vaatteita, kyse ei ole siitä, että olisin valas. Eikä kyse ole siitä, että olisin ruma. Saan kyllä huomiota muilta miehiltä, mutta heiltä en sitä halua. Enkä halua ajautua tilanteeseen, jossa ihastuisin ja pettäisin miestäni, joten olen miesten suhteen aika vaikeasti lähestyttävä muuten kuin kaverimielessä.

Mitäkö tällä avauksella hain takaa? Ehkä vertaistukea. Tai että saisin edes jonnekin sanottua tästä. On niin arka asia, etten ole pystynyt puhumaan kenellekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suoraan sanoen vituttaa lukea tällaisia naisten avautumisia miehen haluttomuudesta, kun itse miehenä saa 6-8 vuodessa. Minulta saisi seksiä 6-8 kertaa viikossa, naisen halun mukaan joko pikana tai pitkän kaavan kautta.

Mutta kun ei, erehdyin puolinunnan kanssa kimppaan jolle olen jo 20 vuotta antanut aikaa löytää seksuaalisuutensa...juujuu, kotihommat ja lastenhoito on hallussa, lasten harrastukset kokonaan kontollani ja tienaan hyvin, talo rakennettu ja nainen saa ns omaa aikaa niin paljon kuin haluaa. Sitten "palkitsee" minut kerran muutamassa viikosssa pimeässä peiton alla. Eipä oikein enää haluta edes nuo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suoraan sanoen vituttaa lukea tällaisia naisten avautumisia miehen haluttomuudesta, kun itse miehenä saa 6-8 vuodessa. Minulta saisi seksiä 6-8 kertaa viikossa, naisen halun mukaan joko pikana tai pitkän kaavan kautta.

Mutta kun ei, erehdyin puolinunnan kanssa kimppaan jolle olen jo 20 vuotta antanut aikaa löytää seksuaalisuutensa...juujuu, kotihommat ja lastenhoito on hallussa, lasten harrastukset kokonaan kontollani ja tienaan hyvin, talo rakennettu ja nainen saa ns omaa aikaa niin paljon kuin haluaa. Sitten "palkitsee" minut kerran muutamassa viikosssa pimeässä peiton alla. Eipä oikein enää haluta edes nuo...

En ymmärrä logiikkaa: jos saan edes sen kerran kuussa, en saa avautua asian aiheuttamasta vitutuksesta, koska sinä saat 8 kertaa vuodessa? Tuolla logiikalla sinäkään et saa valittaa, koska joku saa kerran 12 vuodessa. Ja joku taas on ikineitsyt. Kyllä se kumppanin haluttomuus vituttaa naista ihan yhtä lailla. Ja nämä kerrat ovat 99% minun aloitteesta.

Ap

Vierailija
4/4 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä logiikkaa: jos saan edes sen kerran kuussa, en saa avautua asian aiheuttamasta vitutuksesta, koska sinä saat 8 kertaa vuodessa? Tuolla logiikalla sinäkään et saa valittaa, koska joku saa kerran 12 vuodessa. Ja joku taas on ikineitsyt. Kyllä se kumppanin haluttomuus vituttaa naista ihan yhtä lailla. Ja nämä kerrat ovat 99% minun aloitteesta.

Ap

Ja minä teen töitä, opiskelen, vähintään puolet kotitöistä, urheilen ja pidän itseni kunnossa. Olen kiltti miehelle, en nalkuta ja pyrin olemaan mahdollisimman helppo puoliso. Joten saanko "valittaa", vaikka olen nainen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi